• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

idd, dat is echt 100% mazzel dat hij niet op slag dood was....

wel zonde om een 5 deurs zo te zien, begin ik mijne nog meer te koesteren.

@astraTD wrote:Hoe kan die gene nog leven :shock:

ik denk dat hij zijn veiligheids riem niet heeft omgehad

dat hij door de klap uit de auto gekomen is en daar om het overleefd heeft

@syl-astra wrote:@astraTD wrote:Hoe kan die gene nog leven :shock:

ik denk dat hij zijn veiligheids riem niet heeft omgehad

dat hij door de klap uit de auto gekomen is en daar om het overleefd heeft

Zou ook kunnen, maar hij is nu overleden :thumbdown

dat ze dat daar gewoon met volle naam neer zetten kan ik niet helemaal begrijpen eigenlijk.

er staat over een inhaal maneuvre, maar nergens staat iets over een getuige dat vind ik wel raar.

maar ja, wel jammer dat het zo is afgelopen

@dion87 wrote:gister een G gespot met een neppe OPC spoiler, dat was echt geen porrum :hmmz

ohja en eergister ook nog een europa blauwe astra coupe gespot met een 1.6 16v motor, met een leuk grietje erin op de churchilllaan in leiden..

Zondag gespot bij de Mac in zoetermeer, hij samen met wat maten.

o.a. een Supra.

+ op de achtergrond nog een Corsa OPC

coupe.jpg

Opzicht wel geinig, sta ik die auto te bewonderen vond de eigenaar het leuk op de auto even wat op te pompen zodat ie iets hoger stond.

Eigenaar ook even kenbaar gemaakt dat hij een BSS systeem heeft. :ass

als hij ook een sticker had van Monkey Rollers, dan is het 200% zeker Vauxy. is volgens mij hier ook wel geregistreerd.

viewtopic.php?f=30&t=123922&p=1637387#p1637387

Donkere Astra G met niet-standaard koplampen, embleemloze gril en een dame achter het stuur met lang bruin haar. Kenteken begon met 95-??-?? volgens mij...

Gespot om half 2 vanmiddag op de A2 tussen Leerdam en afslag Utrecht Centrum -> Lage Weide.

Bestuurster zal mijn groene Vectra B nog wel herinneren :P

Afgelopen maandag, bij het tankstation bij St. Willebrord dat aan de parallelweg langs de snelweg ligt: een zwarte Astra G (met aftermarketlampen, velgen en bumpers) die een zilvergrijze Astra G sleepte.

Rode Astra G 1.6 met opc spoiler en mooie velgjes in best bij de bestse friettent.

Zwarte Astra G met xenon lampjes embleemloze gril bij de Rabobank in Best

Rode Astra G in Eindhoven op de piuslaan. Alles meegespoten en 5 spaaks wieltjes.

Terug
Naar boven