• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Duurt wrote:Deze gister gespot bij de camping

kroatie2012177.jpg

kroatie2012176.jpg

misschien een speciaal model?

Nee niet speciaal, in bepaalde landen is de G nog een hele tijd leverbaar geweest, dus deze is waarschijnlijk van na 2004 en de 1.4 is er altijd al geweest alleen niet in NL.

afgelopen weekend tijdens mijn vakantie in Beilen regelmatig een zwarte astra G hatchback gespot .

voor zover ik zo snel kon zien zaten er velgen onder in de 17" sfeer ( ik gok 5 spaaks dezent ) , booskijkertjes en sportuitlaatje met een leuke sound .

Kenteken helaas niet gezien omdat ik zelf ook reed en niet erg bekend was in beilen en dus goed uit moest kijken :angel

@TerryB wrote:Rond een uurtje of 18.30 in Purmerend een Corsa OPC arden blue gepasseerd, mooie bak!! Iemand van hier?

Effe in het Corsa of OPC-deel posten, zou ik zeggen?

In Princenhage, achter het hotel in de wijk een zilvergrijze Astra met zwarte baan over het midden van de motorkap en een 'tjoening'-bumper.

Heb er nog een foto van gemaakt.

@Astraman wrote:@Duurt wrote:Deze gister gespot bij de camping

kroatie2012177.jpg

kroatie2012176.jpg

Nee niet speciaal, in bepaalde landen is de G nog een hele tijd leverbaar geweest, dus deze is waarschijnlijk van na 2004 en de 1.4 is er altijd al geweest alleen niet in NL.

Nu ben ik niet zo'n Astra kenner, maar met opschrift Classic had ik ze nog niet eerder gezien

@Duurt wrote:@Astraman wrote:@Duurt wrote:Deze gister gespot bij de camping

kroatie2012177.jpg

kroatie2012176.jpg

Nu ben ik niet zo'n Astra kenner, maar met opschrift Classic had ik ze nog niet eerder gezien

De Classic is inderdaad een lang doorlopend ouder model als de nieuwe er al is, deze is tot goed in 2008 doorgeleverd als Classic.

Nu heb je ook nog de Astra-H Classic, Veelal verkocht in het oostblok als Sedan..

die 1.4 16V hadden ze hier in NL juist Wel moeten leveren, is een Heerlijk motortje, Vlotter, zuiniger, en rsutiger als de 1.6 8V die hier geleverd is..

De Classic is er ook met de 1.4 16V Twinport motor geleverd, evenals de 1.6 16V Twinport..

Willem

gisteren rond 16:30 gele g coupe nam de afslag van oud gastel

en rond 21:30 op de plaat bergen op zoom een licht blauw / grijze g coupe

verlaagd en r h velgen eronder meende 17" en links voor een reserve wiel

Vandaag zwarte astra GSI gespot reed achter mij ( groene calibra v6 )

reed tussen Kapelle en kruining en reed over de vlakebrug .

Kenteken JF-VT-0* C1.8XE

Iemand van hier ?>

@wim-v6 wrote:@Duurt wrote:@Astraman wrote:@Duurt wrote:Deze gister gespot bij de camping

kroatie2012177.jpg

kroatie2012176.jpg

De Classic is inderdaad een lang doorlopend ouder model als de nieuwe er al is, deze is tot goed in 2008 doorgeleverd als Classic.

Nu heb je ook nog de Astra-H Classic, Veelal verkocht in het oostblok als Sedan..

die 1.4 16V hadden ze hier in NL juist Wel moeten leveren, is een Heerlijk motortje, Vlotter, zuiniger, en rsutiger als de 1.6 8V die hier geleverd is..

De Classic is er ook met de 1.4 16V Twinport motor geleverd, evenals de 1.6 16V Twinport..

Willem

Ik heb de foto nog even bekeken, maar dit is ook een twinport, ook de emblemen op de deuren kwamen mij niet bekend voor.

auto trouwens gespot in Kroatië

Bijna elke dag zie ik in Waddinxveen coenecoop industrie terrein een goude coupe langs gaan met mooi geluidje :)

Iemand van hier mis ?

Ook bij garage bedrijf stuk verder een blauwe opc geloof ik :) ook heerlijke auto.

vandaag in parkeergarage De Boreel in Deventer:

Astra H Station, zwart.

had als kenmerk: de Snowflake OPC velgen van de Astra G eronder. ;)

gisteren een compleet mat zwart gemaakte astra G coupe met zwarte 17 inch velgen op de Bruistensingel in Den bosch. Ging bij de stop lichten rechts de harendonkweg weg in. Zag er wel appart uit. Iemand?

Die zie ik ook regelmatig rijden. Heeft er ook een OPC2 voorbumper op zitten.

Hij staat vaak aan de bruistensingel tussen de Mac en de Shell in op een parkeerplaatsje.

Terug
Naar boven