• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Precies! ik ben ook niet anti VW hoor.

we zijn gewoon allemaal autogek (wil ook geen discussie gaan beginnen hierover) :hmmz

Volvo's 850 zijn gewoon mega vet.

alleen dat geluid al :wors

Gespot tijdens de AutoMotorsportief vandaag in Haaksbergen o.a. deze Astra (meer spots te zien onder het Vectra topic):

Foto-MITTFQYI.jpg

@HarryBarry wrote:@bassie16V wrote:Leuk die kleuren combi met de albert-heijn op de achtergrond... :jerry

Waarschijnlijk gesponsord ;)

Zou je denken? Als dat zo is ga ik ff naar de lokale super hier in de buurt om lief te kijken :jerry

Vandaag een orginele Astra G OPC1 gespot vanmorgen bij Elzenhorst voor op het gras. Kleur was zilver, kenteken kan ik me niet meer herrinneren was rond een uur of 11:30

Vandaag in Zwolle op de rondweg (marslanden) om 19:45 uur,

Een zilveren astra GTC met 4 ! Uitlaat pijpjes, dacht 17 inch lm,

kenteken ##-ST-FD,

Reed met flink slippende bandjes bij de verkeerslichten weg.

Ik zat bij mn trage zwager in een zwarte corsa D.

suc50001.jpg

bij mij in de straat gespot :jerry :jerry

ff samen met rik naar een kadett wezen kijken, rik wou graag mee, leek me wel gezellig ;) en uiteraad was het ook gezellig :)

helaas is de dett niet door gegaan, blokje had een aardige operatie nodig, helaas kan ik dat financieel niet redden, anders had soepkiepe weer een opel gehad ;)

nu maar verder zoeken, zaterdag word namelijk de ford opgehaald ;)

dus we gaan weer lekker verder zoeken :)

Leuk dat Rikkerd bij is je geweest :thumb

Mooi zo dat je weer terug komt bij opel :thumbup Is een F station niks voor je?

heb maar een klein budget he.

en wil sowieso eigenlijk even wat lichters, scheelt me weer wat in de wegenbelasting.

maaaar elke suggestie is uiteraard welkom hoor.

als het maar wel een beetje in de buurt is.

de ford is verkocht, word zaterdag opgehaald, dus tot die tijd kan ik nog ff met de auto ergens gaan kijken.

anders moet ik al een ander gaan vragen om met me mee te gaan.

Een F station benzine 1.6 8v doet maar 90,- in de 3maand... groot verschil met een diesel 255,- :???: :(

Nu vind ik 90,- niet echt veel is maar 30,- per maand :-P

Terug
Naar boven