• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

elke astra is ook van den zotte.

dit topic is meer bedoelt voor Astra's die opvallen.

getuned, nieuwer dan nieuw, of juist omdat je weet dat het iemand is die hier op het forum rondhangt. ;)

@FnF_racer wrote:elke astra is ook van den zotte.

dit topic is meer bedoelt voor Astra's die opvallen.

. ;)

nou die ben ik nog nie tegengekomen sorry,,,,die zie je alleen op meetings

@nova.... wrote:ASTRA GESPOT-topic !!

Aangezien er de laatste tijd zoveel nieuwe topics worden geopend van mensen die een astra gespot hebben, leek het me nie slecht om dit voortaan in éen en hetzelfde topic te doen zoals bv in het kadett gedeelte....:thumbup

Heren moderaters kan dit vast gezet worden.

Even de allereerste post gequote:

daar staat NIETS over een Astra die allemaal prullaria moet hebben.

Sterker nog: de eerste foto's zijn "gewone" Astra's :sleeping

Rik ;)

Vanmiddag vanuit mn werk richting huis bij gennep op de afrit naar de stoplichten kwam een zwarte astra g met een opc spoiler geblindeerde achterruiten en een andere achterbumper met parkeersensoren erin, hij reed in milsbeek het industrieterrijn op. Enneh, voortaan je knipperlichten gebruiken want die zitten ook in je led-achterlichten ;)

Grt. Leroy

donkere astra f gsi gespot vanavond in epe, bij de brezan op die zand parkeerplaats, mijn astra stond er dichtbij. Ook zaten er astra gsi club stickers op en had die 16 of 17inch velgen

Vanmorgen rond 0610 op de A12 t.h.v. Gouda richting utrecht.

Donkere opel astra g coupe, dubbele uitlaat, getinte ramen (en een spoiler als ik het me goed herinner) gespot

Nu het hele filmpje even gezien en :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Ik ga me ook opgeven voor Klokje rond en geheid, ik wordt niet op die punten aangesproken.

Koelwater ? Nee, Koelolie :jerry

En die uitlaat: wat AMATEURISTISCH :shock: :shock:

Nee, die van mij heeft bijna 5 ton maar die staat er wel beter voor dan de G in het filmpie :thumb

Weer een reden om mn F nog veel langer te houden :angel

Rik ;)

@KadAstra-EF wrote:Nu het hele filmpje even gezien en :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Ik ga me ook opgeven voor Klokje rond en geheid, ik wordt niet op die punten aangesproken.

Koelwater ? Nee, Koelolie :jerry

En die uitlaat: wat AMATEURISTISCH :shock: :shock:

Nee, die van mij heeft bijna 5 ton maar die staat er wel beter voor dan de G in het filmpie :thumb

Weer een reden om mn F nog veel langer te houden :angel

Rik ;)

Ik heb nog steeds niks gehoord van autoweek :jerry

@FnF_racer wrote:Raalte - Appelscha was al 1 uur 10 minuut. volgens mij is zwolle geen 45 minuten dan.... :P

maar hij was er Zaterdag, niet Zondag.... :P

hmmm raalte....daar heb je nog een leuk indian museum,,,,echt de moeite waard om eens te kijken als je van motoren houd dan he :thumb

@duc town wrote:@FnF_racer wrote:Raalte - Appelscha was al 1 uur 10 minuut. volgens mij is zwolle geen 45 minuten dan.... :P

maar hij was er Zaterdag, niet Zondag.... :P

hmmm raalte....daar heb je nog een leuk indian museum,,,,echt de moeite waard om eens te kijken als je van motoren houd dan he :thumb

klopte.

das nu een B&B, of hoe ze dat ook alweer noemen.

heet Tivoli, maar volgens mij hebben ze ondertussen niet alleen Indian motoren meer, maar ook andere ECHTE klassiekers. ;)

moet daar eigenlijk maar weer eens heengaan. :P

@Leroy93 wrote:Vanmiddag vanuit mn werk richting huis bij gennep op de afrit naar de stoplichten kwam een zwarte astra g met een opc spoiler geblindeerde achterruiten en een andere achterbumper met parkeersensoren erin, hij reed in milsbeek het industrieterrijn op. Enneh, voortaan je knipperlichten gebruiken want die zitten ook in je led-achterlichten ;)

Grt. Leroy

Ook gezien... TZ-LN-..

Rieger voorbumper, OPC spoiler....

Zondagavond op de Friesestraatweg in Groningen een donkere astra coupe gespot, je reed richting Zuidhorn. met een zilveren irmscher strip op de achterklep

iemand van hier??

Vandaag deze gespot kwam je tegen moet gereden op de sint annelaan je kwam uit de richting van de rechtbank, ik knipperde nog met grootlicht maar je keek recht voor je uit :sleeping :jerry

45705bad.jpg

Terug
Naar boven