• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@vectra208v wrote:@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:Net in Roden Oscar16v gespot :thumb

hey vectra,

reed jij gister of zaterdagmiddag op de rotonde A7(rotonde bij oprit A7 Drachten) in Leek?

nee was ik niet Jorn, ben niet in leek geweest dit weekend alleen zondag bij mijn broer geweest in lutjegast.

De enige rotonde die ik dan tegen kom is die bij Boerakker/niebert/tolbert en rijd ik richting carolieweg.

Ik weet wel dat er nog een sintra rijd in de buurt maar dat is een 2.2TD(groen) en een 2.2 16v benzine(blauw)

mijne is mat/glanzend groen hahaha en daar is er echt maar 1 van :ass

Zag het van grotere afstand, maar twijfelde :hmmz

@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:Net in Roden Oscar16v gespot :thumb

hey vectra,

reed jij gister of zaterdagmiddag op de rotonde A7(rotonde bij oprit A7 Drachten) in Leek?

nee was ik niet Jorn, ben niet in leek geweest dit weekend alleen zondag bij mijn broer geweest in lutjegast.

De enige rotonde die ik dan tegen kom is die bij Boerakker/niebert/tolbert en rijd ik richting carolieweg.

Ik weet wel dat er nog een sintra rijd in de buurt maar dat is een 2.2TD(groen) en een 2.2 16v benzine(blauw)

geeft niet :thumb Ik ben in het verleden regelmtig langs je huis gereden maar toen had je die MOOIE grijze astra F nog ;) :D

@vectra208v wrote:@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:Net in Roden Oscar16v gespot :thumb

hey vectra,

geeft niet :thumb Ik ben in het verleden regelmtig langs je huis gereden maar toen had de niet MOOIE grijze astra F nog ;) :D

Die is overleden. Nu staat er een zwarte astra :jerry

Gespot in Eindhoven, Vaartbroek (eigenlijk meer eckart) Grote beerlaan

OPC 1

73pdmb.jpg

dh9wes.jpg

Ik zat hem te chillen (ja ik weet het, de verrader) in een fiat bagetta

Heb ik ook al regelmatig gespot in vaartbroek. Staat in een zijstraat (rechts geloof ik) als je het viaduct van de Kennedylaan over gaat richting vaartbroek, naar menen toe.

Jammer van z'n naafkapje! Daarentegen wel een leuke grill... Hebbe hebbe! Haha.

Haha,

Kging met spap friet eten, dat doen we altijd in de orion.. beste friet ^.^ (of omdat ze ons veel friet gunnen da kan ook natuurlijk, Hollander(!))

en heel onze familie rijd eigenlijk ook gewoon opel, maar spap zit in zijn midlife crisis en wou dus een 2de sportachtige auto met open dak.. hem al de tigra aangeboden met tagradakje, zonder succes, omdat het niet echt een open dak heeft.. dus toen kwamen we al gauw uit bij de speedstar, maar die prijsklasse ken ons pap niet aan:P.. hij heeft dus een fiat barchetta (laatste post verkeerd gespeld) gekocht...
FiatBarchettaGroot.jpg

Gelukkig al wel weer zover gekregen dat de volgende auto gewoon een opel word.. lang genoeg pesten dat hij een verrader is om van opel af te gaan:P

Greetz

@GSI Racer wrote:ik denk dat hij ook weer snel terug zal zijn bij Opel :jerry

jaa dat moet wel, hij heeft zijn hele leven lang al opel gereden, hij rijd nu een Opel Omega, dus ik snap ook helemaal niet de reden waarom zijn 2de auto geen Opel is, heel wat af gevochten thuis hierom:P

ik spot regelmatig een Astra G OPC1 's morgens op de weg van eindhoven richting maastricht. Donkere irmscher achterlichten, hagus spiegels, heeft zwarte angeleyes met xenon, helaas wel wat krassen en deuken in het waggeltje. Reed vanmorgen een stukje achter hem aan met de corsa. iemand van hier?

Terug
Naar boven