• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Vannos wrote:Zwarte astra j opc gespot. nog niet op kenteken

imag0021dw.jpg

ziet er echt super dik uit

Ik rij zelf ook in een zwarte Astra J GTC helaas niet de OPC versie wel 1 van de laatste 1.6 versies...

Zal zo snel mogelijk wat foto's plaatsen :) .

Gister rond 16.40 in Rotterdam een donker blauwe Astra F ( GSI )

ruitenwisser in het midden van de ruit en dacht een Big Ass intercooler te hebben gezien.

Stond geparkeerd in de buurt van de Beijerlandse laan.

Niet ik, maar mijn vriendin heeft je blauwe OPC gespot, Rick. Het scheelt dat hij ook goed opvalt, zeker met die velgen waar je vanaf wilt.

Gespot op het schoolplein. Ook al een keer eerder toen Ghospel en jij naast elkaar stonden geparkeerd :thumbup

Haha leukk, zit jou vriendin ook dan op Karel Martelweg? (dat heet nu eigenlijk Willem de rijkelaan)?

Ja hij valt inderdaad wel erg goed op ja, aparte mooie kleur heeft ie

Greetz,

Rick

Oranje astra g coupe gespot. Stond op een parkeerterrein bij een bedrijf dichtbij de Oostersluis in Groningen. Op stalen velgen volgens mij

Kga ook maar weinig naar brussellaan.. en als ik ga is dit echt verschillend met wanneer en hoelaat.. kga vaker naar vijfkamplaan, maar daar is het ook verschillende dagen en tijden.

Dat hou je toch als je in de zorg werkt, met onregelmatige werktijden

Greetz

Vandaag rond 15 uur bij de gamma in treebeek, een zwarte gsi die een beetje aan het rondglijden was om vervolgens te eindigen met een redelijke bots tegen de stoeprand... Ik zat met mijn ma in een rode corsa, en heb de eigenaar nog effe gesproken... Iemand van hier?

Grt

@corsakupesh wrote:Vandaag rond 15 uur bij de gamma in treebeek, een zwarte gsi die een beetje aan het rondglijden was om vervolgens te eindigen met een redelijke bots tegen de stoeprand... Ik zat met mijn ma in een rode corsa, en heb de eigenaar nog effe gesproken... Iemand van hier?

Grt

'N coureur zo te horen!! Totdat ze niet tegen de stoep aan glijden maar tegen jou aan... fijn :swear

Heel leuk allemaal die sneeuw, iedereen denkt maar dat hij nu lekker kan gaan driften met hun voorwiel aandrijving en nonchalant de handrem erop kan gooien.. (wel netjes dat hij het tenminste op een parkeerplek doet, waar hopelijk weinig auto's staan) maar sneeuw is en blijft gewoon k*dt.

Je hebt geen controle over je auto al denken sommige van wel en als je gaat, dan heb je gewoon niets meer te vertellen!

Daarnaast die rot pekel, tast alleen maar je lak aan.. hier zijn ze ook als een malle aan het strooien.. kan ik morgen weer gaan poetsen op mijn vrije zondag!

Dus je ziet maar weer, lekker schade oplopen met dit weer... Nee doe mij maar de zomer :jerry

Greetz

Sneeuw? Strooien? Huh... *kijkt naar buiten*

Shit!!! :swear ja hoor 't is weer wit. Ongelooflijk.. Bijna maart!

Dat het maar snel ophoudt. Waar heb je de zout mannen al gespot dan Rick?

Ik moest werken tot 22:00.. dus toen was het gelukkig nog niet wit.. maar ik werk in een verpleeghuis dus de paden worden door extra (ja mag wat kosten) persoonlijk door een persoon gestrooid) en mijn auto zet ik liever afgelegen verstopt in een hoekje:P, maar de nadeel is dus dat ik een redelijk lange weg om het gebouw moet rijden wat dus bestrooid is met die pekel... daar rij ik dus in.

En de zout mannen waren overal in Eindhoven gespot.. ze zijn er voor de sneeuw aankwam al bezig geweest.. de straten zagen wit (nou overdrijf ik wel, maar je zag de pekel goed liggen) van de pekel i.p.v. van de sneeuw.. dus ik zat weer met tranen achter me stuur:P :jerry

Donkere astra g hatchback met donkere irmscher achterlichten gespot op het stationsplein in Groningen gisteravond, stond daar geparkeerd.

Terug
Naar boven