• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@botssie: vind ik ook! :D

@rikskes: stonden maar vijf auto's en hij deed het achterop de parking dus... Dan moet ie het zelf weten... Was welleuk om naar te kijken :D :angel

Grt

@botssiee wrote:Ze moeten gewoon vloerverwarming onder alle wegen aanleggen :jerry

klopt het dat er mij nu een lampje aan gaat dat ze dat ooit al eens getest hebben?

das ook het enige wat ik weet, gelof dat het op een stuk snelweg was.

Wel of niet getest, ik zie hier een 'Beste idee van Nederland' opbloeien :jerry

maar ik moet zeggen ze zijn gisteravond rond een uur of 22:00uur zijn gaan strooien toen het nog niet sneeuwde dus de wegen zijn nu goed begaanbaar gelukkig

@corsa ja moet hij ook helemaal zelf weten en is inderdaad leuk om naar te kijken geef ik je helemaal gelijk in, maar als ik zelfs bij andere schade zie oplopen bij een Opel doet mijn Opelhartje toch ook wel pijn. laat staan als het me eigen auto is, dus mij zul je nooit zien slippen ermee

Greetz

Net gespot op de John F. Kennedylaan, iemand van hier?

Zoja, dan mij excuses voor de flits die ging per ongeluk af bij de eerste poging van het maken van een foto, we hadden ook duidelijk even oogcontact toen ik hem daarna inhaalde :jerry gelukkig keek hij niet boos, meer van :wtf

2emlg90.jpg

Haha oke, tijd om me te gaan schamen dan:P :jerry

Zal wel een stom gezicht zijn als je in je achteruitkijkspiegel ineens een flits uit de achter op volgende auto ziet komen..

@Rickskes wrote:Wel of niet getest, ik zie hier een 'Beste idee van Nederland' opbloeien :jerry

maar ik moet zeggen ze zijn gisteravond rond een uur of 22:00uur zijn gaan strooien toen het nog niet sneeuwde dus de wegen zijn nu goed begaanbaar gelukkig

@corsa ja moet hij ook helemaal zelf weten en is inderdaad leuk om naar te kijken geef ik je helemaal gelijk in, maar als ik zelfs bij andere schade zie oplopen bij een Opel doet mijn Opelhartje toch ook wel pijn. laat staan als het me eigen auto is, dus mij zul je nooit zien slippen ermee

Greetz

Ja bij mij ook hoor, mij zul je het ook nooit (met opzet) zien doen, maar toch doet iedereen met zijn auto wat ie zelf wil, en trouwens hij gleed recht op de stoeprand, dus met beide voorbanden tegelijk... :angel grt

vandaag op de a50 net voorbij Venray een zilver/grijze G met kofferklep spoiler,dakspoiler en onderlipje.

Ik seinde nog ff voordat ik je voorbij ging...iemand van hier.

Bij de mac in Zwolle een zilvergrijze G coupe met jappen uitlaat...stond voor mij bij de macdrive

iets eerder deze week een astra f sedan in kerkrade/heerlen met gsi motorkap en 2 kleurige achterklep (2 zwarte banen en in het midden originele kleur) Ik zat in een ford transit compleet in legerkleuren.

ook iets eerder deze week een bordeau rode g coupe in heerlen (volgens mij heerlensebaan??) op de parkeerstrook bij zijn of haar huis.

genoeg gespot maar of ze hier van het forum zijn??

De jouwe is een Sport Edition (II), en naast je een Sport.

Verschillen:

- qua motor

- SEII fabriekaf 2cm lager

- SEII fabriekaf andere velgen als de sport

- SEII fabriekaf zilveren interieur accenten

- SEII fabriekaf ander stuurwiel

Zullen vast nog tal van andere verschillen zijn!

@HarrieAstra wrote:De jouwe is een Sport Edition (II), en naast je een Sport.

Verschillen:

- qua motor

- SEII fabriekaf 2cm lager

- SEII fabriekaf andere velgen als de sport

- SEII fabriekaf zilveren interieur accenten

- SEII fabriekaf ander stuurwiel

Zullen vast nog tal van andere verschillen zijn!

Knap van je dat je het dan aan die 2 cm ziet.. want aan de rest kan jij nu vanaf deze foto niet concluderen dat het een sport is of sport edition :jerry want die velgen kan je ook los kopen en erop zetten

Of voel ik hier een kenteken app? haha

ff offtopic ;)

@Harrie: nee geen militairtje meer voor de transit....heeft ie lang genoeg gedaan.

Die bus is van mijn schoonpa en "omgebouwd" naar Camper "op kenteken".

Ik weet niet hoelang hij die bus nog houd maar duurt niet lang meer denk ik.

Hij wil misschien weer een opel rekord hebben maar kan niet die ene vinden die hij wil en in goede staat.

hij zoekt het model met de chrome bumpers (vanaf '77)

Hij kreeg laatst nog een sintra aangeboden door kennissen van ons maar vind die te duur in wegen belasting (85,- p/mnd.)

en weer ontopic :D

@vectra208v wrote:Bij de mac in Zwolle een zilvergrijze G coupe met jappen uitlaat...stond voor mij bij de macdrive

een dag eerder (zaterdag) had je mij daar gespot, mits het die vlakbij de A28 is.... ;)

vandaag in Heeten gespot:

Rode Astra G 3 deurs, had iets van Borbet achtige velgen eronder, en een embleemloze grill.

leek verdacht lager te liggen dan normaal. :thumb

was op de Telgenweg, bij de betonloods die vorig jaar in de fik stond.

de'r liep iemand naar de achterbak toe, want toen ik langsreed, stond je net weer recht op. (kofferklep stond ook open. ;))

ik reed toevallig langs in een Fiat Ducato (of ik heb in een andere bestelbus gereden..... :P)

@FnF_racer wrote:@vectra208v wrote:Bij de mac in Zwolle een zilvergrijze G coupe met jappen uitlaat...stond voor mij bij de macdrive

een dag eerder (zaterdag) had je mij daar gespot, mits het die vlakbij de A28 is.... ;)

als jij daar zaterdag was was jij het zondag niet want wij zijn zondag van Heerlen weer naar huis gegaan..

voor de coupe stond een 5drs astra F )champagne/bruine kleur.

41d65c79-a2e9-4733-860d-81a76930f8ae.jpg

was bij de mac afslag 20 A28

@vectra208v wrote:@FnF_racer wrote:@vectra208v wrote:Bij de mac in Zwolle een zilvergrijze G coupe met jappen uitlaat...stond voor mij bij de macdrive

als jij daar zaterdag was was jij het zondag niet want wij zijn zondag van Heerlen weer naar huis gegaan..

voor de coupe stond een 5drs astra F )champagne/bruine kleur.

41d65c79-a2e9-4733-860d-81a76930f8ae.jpg

was bij de mac afslag 20 A28

Ik spotte nog een sintra in t weekend. Was dezelfde kleur als jouwes leek het wel. Reed een vrouw in

Terug
Naar boven