• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Rickskes wrote:Knap van je dat je het dan aan die 2 cm ziet.. want aan de rest kan jij nu vanaf deze foto niet concluderen dat het een sport is of sport edition :jerry want die velgen kan je ook los kopen en erop zetten

Of voel ik hier een kenteken app? haha

@Diederik-Astra wrote:die van mij is idd lager en die andere is ook een 1.6, maar de andere heeft wel een schuifdak.

Diederik heeft inderdaad velgen onder z'n Astra liggen die alleen zijn geleverd op de SEII.

En die 2cm.... Heb ik oog voor :angel , nee je hebt gelijk is wel even een ktk app overheen gegaan ;)

Schuifdak heeft hier even niets mee te maken, is pure luxe. Oftewel; hoeveel geld de eerste eigenaar extra wilde betalen voor deze luxueuze accessoires.

@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:@FnF_racer wrote:@vectra208v wrote:Bij de mac in Zwolle een zilvergrijze G coupe met jappen uitlaat...stond voor mij bij de macdrive

een dag eerder (zaterdag) had je mij daar gespot, mits het die vlakbij de A28 is.... ;)

als jij daar zaterdag was was jij het zondag niet want wij zijn zondag van Heerlen weer naar huis gegaan..

voor de coupe stond een 5drs astra F )champagne/bruine kleur.

41d65c79-a2e9-4733-860d-81a76930f8ae.jpg

was bij de mac afslag 20 A28

Ik spotte nog een sintra in t weekend. Was dezelfde kleur als jouwes leek het wel. Reed een vrouw in

mijne is mat/glanzend groen metallic hahaha die jij zag was waarschijnlijk glimmend groen metallic maar de coupe op de foto heb ik dus gespot.....geen idee of die hier op 't forum zit.

@vectra208v wrote:@Jorn999 wrote:@vectra208v wrote:@FnF_racer wrote:@vectra208v wrote:Bij de mac in Zwolle een zilvergrijze G coupe met jappen uitlaat...stond voor mij bij de macdrive

een dag eerder (zaterdag) had je mij daar gespot, mits het die vlakbij de A28 is.... ;)

als jij daar zaterdag was was jij het zondag niet want wij zijn zondag van Heerlen weer naar huis gegaan..

voor de coupe stond een 5drs astra F )champagne/bruine kleur.

41d65c79-a2e9-4733-860d-81a76930f8ae.jpg

was bij de mac afslag 20 A28

Ik spotte nog een sintra in t weekend. Was dezelfde kleur als jouwes leek het wel. Reed een vrouw in

mijne is mat/glanzend groen metallic hahaha die jij zag was waarschijnlijk glimmend groen metallic maar de coupe op de foto heb ik dus gespot.....geen idee of die hier op 't forum zit.

das idd Zwolle Noord, en nee, dat ben ik idd niet.

maar die Coupe rijd er wel elke week.... :P heb die daar ook wel eens gespot.

dat wou ik dus net vragen, dat mag toch niet zo maar kunnen?

dat er een achterwiel af breekt kan ik me bij zo klap voorstellen, maar de complete as?

Houd er wel rekening mee dat er iets mee gebeurt waar het vooral niet op gemaakt is. Als ze alles zo maken dat het ten alle tijden heel moet blijven word de auto veel te zwaar. Zelf werk ik in de vrachtwagens. En ik sta er soms nog versteld van wat er allemaal kapot gaat en afbreekt bij een ongeval.

Gele astra f hatchback gespot met embleemloze gril in Groningen, je reed achter me door de mac drive Sontweg Groningen. Voor me reed een blauwe astra h station en daarvoor nog

een corsa C

Vandaag gespot;

Omstreeks 10:30 uur - Ahoy Rotterdam - mooie, zeer goed gepoetste rode Astra G met geblindeerde ramen en een chrome dubbele uitlaat. Verder niet veel gezien omdat we elkaar tegemoet reden.

Omstreeks 18:45 uur - Makro Best - blauwe Astra H OPC gespot. Diegene was z'n benzine slurper aan het bijtanken.

Iemand van hier toevallig?

Helaas geen foto kunnen maken.

@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@black_astra wrote:Donker rode astra g gespot in Leek vanmiddag. De astra had xenon

yvonne uit grootegast :thumb

yvonne heeft een bordeau rode astra G

ik denk dat hij dat ook bedoeld:P volgens mij is er ook maar 1 kleur rood(niet metallic)

ja denk idd ook dat hij dat bedoelde maar donker rode vond ik al wat breemd dus kon het ff niet plaatsen.

donker rood = bordeau rood en dat is idd yvonne haar astra G met xenon

heb trouwens haar oude GSI ook nog weer gespot bij mijn broer in de straat (begin februari) :jerry

@HarrieAstra wrote:Vandaag gespot;

Omstreeks 10:30 uur - Ahoy Rotterdam - mooie, zeer goed gepoetste rode Astra G met geblindeerde ramen en een chrome dubbele uitlaat. Verder niet veel gezien omdat we elkaar tegemoet reden.

Omstreeks 18:45 uur - Makro Best - blauwe Astra H OPC gespot. Diegene was z'n benzine slurper aan het bijtanken.

Iemand van hier toevallig?

Helaas geen foto kunnen maken.

Spot die ook wel eens, maar waarom word ik nu nooit gespot haha...

@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:@OscaR-16v wrote:@black_astra wrote:Donker rode astra g gespot in Leek vanmiddag. De astra had xenon

yvonne uit grootegast :thumb

yvonne heeft een bordeau rode astra G

ik denk dat hij dat ook bedoeld:P volgens mij is er ook maar 1 kleur rood(niet metallic)

ja denk idd ook dat hij dat bedoelde maar donker rode vond ik al wat breemd dus kon het ff niet plaatsen.

donker rood = bordeau rood en dat is idd yvonne haar astra G met xenon

heb trouwens haar oude GSI ook nog weer gespot bij mijn broer in de straat (begin februari) :jerry

fotoooo :jerry

net om half 10, een two tone astra g, blauw met grijs?(of wit). ging richting snelweg bij leek.

Terug
Naar boven