• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@astra GT wrote:Op de hoek GroteBeer-Laan / Airborne-Laan staat een grijze Opc met zij-schade iemand van hier?

zal er es een foto van maken.. ( als ik er weer langs kom )

@Rickskes wrote:Gespot in Eindhoven, Vaartbroek (eigenlijk meer eckart) Grote beerlaan

OPC 1

73pdmb.jpg

dh9wes.jpg

Ik zat hem te chillen (ja ik weet het, de verrader) in een fiat bagetta

afgelopen week weer langs gereden en ik zag ook aan de rechter zijde ineens schade!! Ik dacht ik kijk op de terug weg geven, maar ik heb op de terug weg een andere route genomen..

Dus die schade moet misschien met het barre weer zijn gekomen..

Het is zonde!

Greetz,

@Rickskes, Is idd zeker zonde de schade zit over de gehele zijkant maar verder ziet ie d'r nog goed uit... en is volgens mij toch nog wel te redden :thumb

Kom er als het goed is vandaag weer langs, zal d'r dan ff wat foto's van maken...

De gehele zijkant?:o toenk dus van de week er langs reed draaide ik de grotebeerlaan in en wat ik zag was alleen dat rechts bij de voorbumper kapot/los zat.. maar ben benieuwd naar de foto's... anders ziek het van de week wel alsk er langs rij

Greetz,

Rickskes

Erg zonde van die OPC.. ziet er niet naar uit dat die erg goed bijgehouden wordt. Lijkt jullie van wel dan?

Schades door het weer zijn altijd kl*te! Hopelijk zijn we er nu vanaf, en worden we vergezeld door het zonnetje:)

@HarrieAstra wrote:Erg zonde van die OPC.. ziet er niet naar uit dat die erg goed bijgehouden wordt. Lijkt jullie van wel dan?

Schades door het weer zijn altijd kl*te! Hopelijk zijn we er nu vanaf, en worden we vergezeld door het zonnetje:)

Hij mag inderdaad wel een keer een wasbeurt krijgen ja! haha, maar mijn achter buurman had (sinds 3 weken heeft hij een audi RS5) een Opel Astra OPC Nurburgring.. zo mooi witte met zwarte 'vlaggen' streep erover en die waste zijn auto ook nooit.. zag er altijd vies uit :thumbdown

Schade door de weer, maak ik ervan haha ik weet het daadwerkelijk verhaal niet.. nooit iemand bij in die auto zien stappen anders had ik wel een babbeltje mee gemaakt..

Greetz,

Rickskes

@Rickskes wrote:Hij mag inderdaad wel een keer een wasbeurt krijgen ja! haha, maar mijn achter buurman had (sinds 3 weken heeft hij een audi RS5) een Opel Astra OPC Nurburgring.. zo mooi witte met zwarte 'vlaggen' streep erover en die waste zijn auto ook nooit.. zag er altijd vies uit :thumbdown

Schade door de weer, maak ik ervan haha ik weet het daadwerkelijk verhaal niet.. nooit iemand bij in die auto zien stappen anders had ik wel een babbeltje mee gemaakt..

Greetz,

Rickskes

Damn. Die OPC Nürnbergring heb ik helaas nooit gespot hier in de buurt. Maar wat is me dat een leuk speelgoed. Die RS5 zal er overigens niet onder doen :thumb

Alleen jammer dat hij hem dan zo slecht bij hield.

Ik bedoel niet alleen een wasbeurt Rick.. Als hij een echte auto liefhebber zou zijn, zou hij details ook goed bijhouden. Zo mist hij bijv. ook een naafkapje etc.

===================

Oeps: hoop niet dat iemand van hier het overkomen is;

http://www.112brabant.nl/pic2.php?&pic=1&r=8417" onclick="window.open(this.href);return false;

(fotoreportage 16-3-2013, Helmond. Rivierensingel)

@astra GT wrote:@Rickskes, Is idd zeker zonde de schade zit over de gehele zijkant maar verder ziet ie d'r nog goed uit... en is volgens mij toch nog wel te redden :thumb

Kom er als het goed is vandaag weer langs, zal d'r dan ff wat foto's van maken...

Om daar even op terug te komen, Nee ik ben nu uitgestapt om foto's te maken. maar naast zijn rechterkant vind ik de gehele auto onder de kleine deukjes zitten en krassen (voornamelijk de achterkant)

Dit is zijn schade dus:

esngac.jpg

2444jsh.jpg

Dit is erg pijnlijk om te zien, rechts voor is goed naar de :swear

want die rechter wiel staat niet naar links gestuurd.. die hoort eigenlijk recht vooruit te staan

Maar het is inderdaad meer dan alleen de bumper wat ik dacht te zien

@HarrieAstra wrote:@Rickskes wrote:Hij mag inderdaad wel een keer een wasbeurt krijgen ja! haha, maar mijn achter buurman had (sinds 3 weken heeft hij een audi RS5) een Opel Astra OPC Nurburgring.. zo mooi witte met zwarte 'vlaggen' streep erover en die waste zijn auto ook nooit.. zag er altijd vies uit :thumbdown

Greetz,

Rickskes

Damn. Die OPC Nürnbergring heb ik helaas nooit gespot hier in de buurt. Maar wat is me dat een leuk speelgoed. Die RS5 zal er overigens niet onder doen :thumb

Ik bedoel niet alleen een wasbeurt Rick.. Als hij een echte auto liefhebber zou zijn, zou hij details ook goed bijhouden. Zo mist hij bijv. ook een naafkapje etc.

Even iets recht te zetten, ik loog dat het een RS5 is.. het is een A5 TFSI.. het klinkt alleen al interessanter:P maar ook deze is al goed vuil aan het worden :thumbdown

Gaat om zo een, dit is ook de kleur die hij heeft sorry voor -offtopic -offtopic

DN7k0aO1q11xo9bsyoxA==.jpg

Auw auw auw................... wat een klote gezicht zeg!!.. :fy1 ..

Die is total loss lijkt mij..... :hmmz ...........

Wel knap dat hij daar gewoon weer naar toe gereden is..

@Rickskes wrote:@astra GT wrote:@Rickskes, Is idd zeker zonde de schade zit over de gehele zijkant maar verder ziet ie d'r nog goed uit... en is volgens mij toch nog wel te redden :thumb

Om daar even op terug te komen, Nee ik ben nu uitgestapt om foto's te maken. maar naast zijn rechterkant vind ik de gehele auto onder de kleine deukjes zitten en krassen (voornamelijk de achterkant)

Dit is zijn schade dus:

esngac.jpg

2444jsh.jpg

Dit is erg pijnlijk om te zien, rechts voor is goed naar de :swear

want die rechter wiel staat niet naar links gestuurd.. die hoort eigenlijk recht vooruit te staan

Maar het is inderdaad meer dan alleen de bumper wat ik dacht te zien

@HarrieAstra wrote:@Rickskes wrote:Hij mag inderdaad wel een keer een wasbeurt krijgen ja! haha, maar mijn achter buurman had (sinds 3 weken heeft hij een audi RS5) een Opel Astra OPC Nurburgring.. zo mooi witte met zwarte 'vlaggen' streep erover en die waste zijn auto ook nooit.. zag er altijd vies uit :thumbdown

Greetz,

Rickskes

Even iets recht te zetten, ik loog dat het een RS5 is.. het is een A5 TFSI.. het klinkt alleen al interessanter:P maar ook deze is al goed vuil aan het worden :thumbdown

Gaat om zo een, dit is ook de kleur die hij heeft sorry voor -offtopic -offtopic

DN7k0aO1q11xo9bsyoxA==.jpg

Aha, ja heb em vandaag ook eens van dichtbij bekeken en op de plaat gezet...

Foto-AM3ZXDUO.jpg

Foto-GU4B68AO.jpg

Maar denk in nog steeds dat wel te fixen is voor zover ik het kon zien,

Maar heb niet onder de auto of in motorruimte gekeken...

mvg johan

@mr.f ziet er vaak erger uit dan het is.. verwacht dat ie met een andere voorpoot, stuurstang,

en de ophanging daarna uitlijnen al een heel eind de goeie kant uit gaat..

de rest is gewoon plaatwerk...

@soepkippie, met de ophanging bedoelde ik de draagarm.. kwam ff niet op de naam :???:

maar zou ook wel eens willen weten hoe die dat voor mekaar heeft gekregen ( vreemde schade )

zie er uit als een te zware rechter voet......

wou er meer mee zeggen dat het zonde is als zo'n originele Opc op het eeuwige slachtveld gezet wordt..

als ie nog te redden is.... moet ie gered worden.... :thumb

@astra GT wrote:Aha, ja heb em vandaag ook eens van dichtbij bekeken en op de plaat gezet...

Foto-AM3ZXDUO.jpg

Foto-GU4B68AO.jpg

Maar denk in nog steeds dat wel te fixen is voor zover ik het kon zien,

Maar heb niet onder de auto of in motorruimte gekeken...

mvg johan

Damn wat een schade! Had ik knap gevonden als je ff in de motor ruimte had gekeken, met de klep in de vergrendeling :wors

Ben benieuwd van wie deze OPC is! Het is overigens een originele!

Ik ben benieuwd of deze auto nog wel een 'eigenaar' heeft.

Zou zomaar kunnen dat dit beestje geen APK en verzekering meer heeft.

Staat er zo te zien al een hele poos. Denk dat hij af is gesleept door een takel en hem daar neer heeft laten zetten. Gok niet dat hij rijdend zo is komen te staan!

@HarrieAstra wrote:Ik ben benieuwd of deze auto nog wel een 'eigenaar' heeft.

Zou zomaar kunnen dat dit beestje geen APK en verzekering meer heeft.

Staat er zo te zien al een hele poos. Denk dat hij af is gesleept door een takel en hem daar neer heeft laten zetten. Gok niet dat hij rijdend zo is komen te staan!

16 feb. (zie mijn post) gespot zonder schade.. en hij rijd er wel mee voorheen auto stond vaak anders geparkeerd.. nu zou er uiteraard niet meer mee rijden

greetz

Terug
Naar boven