• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@astra GT wrote:@Harrie. zou ook wel willen weten van wie die is, had ik ff een praatje met de eigenaar kunnen maken.....

En had ik meteen geweten of ie m weg doet :D :D

heel stiekem zou ik niet weten of ik hem wel zou willen hebben.. Ik weet niet of jij ook even naar binnen heb staan kijken maar dat zag eruit

greetz

ben ff aan het googelen geweest.

kom op een afbeelding uit hier op het forum.

zal hem ff quoten, maar dan moet je ff met de muis op afbeeldin weergeven klikken.

de wielen zijn het zelfde, spiegels zijn ook het zelfde, alleen andere kleur, voorlip idem dito.

dat gaat om een maat van dion87 zijn auto.

misschien dat je hem eens kan vragen, of ff naar dit topic laten kijken haha :P

ik kan er ook naast zitten natuurlijk he ;)

url

hoop dat de foto het doet.

@Rickskes wrote:hij stuurt mij naar pagina 219 van 'Wat heb jij vandaag gedaan aan je Astra'

ja klopt, op pagina 218 de laatste reactie staat die als ik bedoel.

heb trouwens mijn post hier boven aangepast, dit omdat er anders heel veel linkjes komen die niet werken ;)

misschien dat je hem op zo manier kan vinden, op google geeft ie namelijk wel een link weer.

maar als ik verder kijk, dion87 komt uit leiden staat onder zijn naam, dus lijkt me raar dat zijn maat de auto bij jullie laat tstaan.

maar wat niet kan is nog nooit gebeurd natuurlijk ;)

@soepkiepe wrote:

ook niet dus!!

oke kijken als het zo lukt dan :P

heb biij Google ingevuld, astra g opc Eindhoven (op afbeelding)

dan staat er in de 20e rij 1 ongeveer in het midden, staat op een grasveld achtig iets.

@soepkiepe wrote:ben ff aan het googelen geweest.

kom op een afbeelding uit hier op het forum.

zal hem ff quoten, maar dan moet je ff met de muis op afbeeldin weergeven klikken.

de wielen zijn het zelfde, spiegels zijn ook het zelfde, alleen andere kleur, voorlip idem dito.

dat gaat om een maat van dion87 zijn auto.

misschien dat je hem eens kan vragen, of ff naar dit topic laten kijken haha :P

ik kan er ook naast zitten natuurlijk he ;)

url

hoop dat de foto het doet.

Het zijn toch standaard OPC spiegels?

die stootstrip van die maat van Dion is met de kleur mee gespoten die in Vaartbroek heeft gewoon zwart/grijs.

Ik denk dat het meer look-a-like is:P

maar even iets anders.. die Astra die is gespot heeft op de klep een Vauxhall teken (viel mij meteen op) maar in de gril voor gewoon Opel?? :jerry

Vanmiddag een groene verlaagde G met lexmaul achterlichten en stalen velgen in Deurne.. tijdje later een witte verlaagde G in Bakel met 17 inch velgen.

blauwe coupe gespot in Heythuysen.

Auto had dagrijverlichting,verlaagd en waarschijnlijk 18" velgen met veel spaken

Volgens mij Ghospel gespot op parkeer terrein?? zilveren assie met vleugeltje en 2tone velgen? foto volgt nog ben niet op mijn eigen laptop, deze laptop even gekaapt :jerry

greetz,

R

Gisteravond in Valkenswaard ook een mooie zilveren coupe tegen gekomen, met xenon verlichting met goede strooilicht. kwam mij tegemoet en het was donker dus kon niet goed zien

Haha @ Harrie je bedoeld de Bootykit?

haha maar ik zie het nu ook ja, gelukkig geen gezicht dus ben niet strafrechtelijk bezig:)

greetz,

Terug
Naar boven