• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Blauwe astra G 3drs met achterspoiler en 17" en iets verlaagd volgens mij in assen rond 17:30uur op de weg langs het wilhemina ziekenhuis in Assen.

Ik reed net bij het ziekenhuis weg richting Ballorig en reed in mijn zafira A met witte venom velgen...stak mijn hand ook nog ff omhoog :thumb

@vectra208v wrote:Blauwe astra G 3drs met achterspoiler en 17" en iets verlaagd volgens mij in assen rond 17:30uur op de weg langs het wilhemina ziekenhuis in Assen.

Ik reed net bij het ziekenhuis weg richting Ballorig en reed in mijn zafira A met witte venom velgen...stak mijn hand ook nog ff omhoog :thumb

ik was het niet :jerry

@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:Blauwe astra G 3drs met achterspoiler en 17" en iets verlaagd volgens mij in assen rond 17:30uur op de weg langs het wilhemina ziekenhuis in Assen.

ik was het niet :jerry

hahahaha nee toch niet hahaha

@GSIFREAK wrote:vectra208V

ik kwam jou laatst in roden tegen bij de rotonde, ik reed in de opc, je keek wel en ik groette maar je groette niet haha

wilde het nog bij astra gespot neer zetten maar helemaal vergeten...zat idd te twijfelen...is ie het of is ie het niet hahaha....mooi bakkie trouwens :thumb

2ufsf4k.jpg

Ff snel fototje gemaakt haha :thumb srry kon m niet gedraait krijgen

@DMLB ceo wrote:Afgelopen vrijdag @ Leiden transferium.

Blauwe Astra coupe turbo met jappijp en merkstickers om de zijkant.

Links op de foto met de motorkap open.

A9631A5C_zpsfb519861.jpg

hey das bij trans!

dat is bij mij om de hoek :jerry

Terug
Naar boven