• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

vanmiddag tegen 14;00uur op de a7 in Groningen ter hoogte van euvelgunne Gsifreak gespot in tegengestelde richting.

Het is dat hij toeterde dus kon net in de spiegel zien dat hij het was.....(zat een klojo voor me die wat vreemd deed dus was op m'n hoede).

@astrawez wrote:Vandaag deze zeldzaamheid gespot. Achtergelaten langs de provinciale weg van Rosmalen richting Berlicum..

het had zo de mijne kennen zijn :jerry maar die rijdt nog :jerry kwam 2 astra's tegen die stonden exact het zelfde groene in ridderkerk en een paarse in meerkerk :( jammer hoor en nog wel met deze mooie dag :)

Gisteren 16:35 uur tussen Tilburg en Loon op Zand richting Waalwijk;

originele Astra G OPC, OPC blauw optisch in originele staat met de juiste OPC delen

@vectra208v wrote:vanmiddag tegen 14;00uur op de a7 in Groningen ter hoogte van euvelgunne Gsifreak gespot in tegengestelde richting.

Het is dat hij toeterde dus kon net in de spiegel zien dat hij het was.....(zat een klojo voor me die wat vreemd deed dus was op m'n hoede).

he ja klopt maar wist niet of je het door had haha...

@GSIFREAK wrote:@vectra208v wrote:vanmiddag tegen 14;00uur op de a7 in Groningen ter hoogte van euvelgunne Gsifreak gespot in tegengestelde richting.

he ja klopt maar wist niet of je het door had haha...

haha ja had het wel door en zag je van de achterkant in de buitenspiegel....ik zei verrek dat is Gsifreak

heb ik ook beide al eens gespot maar die zwarte op de auwemalaan staat daar altijd (woont zijn huis ;) )

vanmiddag werd ik achtervolgd door een zwarte coupe vanaf de rotonde tot aan de rabobank,onder het viaduct door richting roden. (vorige eigenaar ken ik wel maar die sjappies die er nu in zaten ken ik niet) zaten nog net niet op m'n trekhaak :fy1

@vectra208v wrote:heb ik ook beide al eens gespot maar die zwarte op de auwemalaan staat daar altijd (woont zijn huis ;) )

vanmiddag werd ik achtervolgd door een zwarte coupe vanaf de rotonde tot aan de rabobank,onder het viaduct door richting roden. (vorige eigenaar ken ik wel maar die sjappies die er nu in zaten ken ik niet) zaten nog net niet op m'n trekhaak :fy1

die beruchte coupe waar ik de grill uit heb? :P die afgetrapte?

@OscaR-16v wrote:@vectra208v wrote:heb ik ook beide al eens gespot maar die zwarte op de auwemalaan staat daar altijd (woont zijn huis ;) )

die beruchte coupe waar ik de grill uit heb? :P die afgetrapte?

yep :thumb

DBFE768A_zps1a35ddf6.jpg

Gister avond in Barendrecht 22.50

Afgelopen zaterdag 10.30 op de A50 richting Arnhem... Zilvere G in de spoilers.

Kenteken ..-HB-GT in een AstraTuningClub.nl kentekenhouder.

Mooie G en strak gepoetst...

@astrawez wrote:Vandaag deze zeldzaamheid gespot. Achtergelaten langs de provinciale weg van Rosmalen richting Berlicum..

Huidige status: :puke :???:

Datum eerste toelating: 28-05-1997(16,0 jaar)

Datum aanvang laatste tenaamstelling: 31-05-2013(4 dagen)

Datum eerste afgifte Nederland: 28-05-1997(16,0 jaar)

Status kenteken: Gedemonteerd :swear

@rikusxtm wrote:die astra op de auwemalaan is mijn astra 1.8 16v sport

dan moet je die van mij zekers wel eens gespot hebben. ik woon namelijk iets verder op dan jou haha.

onderlip1_zps76c216d1.jpg

@OscaR-16v wrote:@rikusxtm wrote:die astra op de auwemalaan is mijn astra 1.8 16v sport

dan moet je die van mij zekers wel eens gespot hebben. ik woon namelijk iets verder op dan jou haha.

onderlip1_zps76c216d1.jpg

nee komt me niet bekent voor, maar wel een mooie astra:P

@vectra-rene wrote:Ik zie die astra van wilco vaak in de ochtend rijden haha maar heb jou nog nooit gespot wez. ;)

Ik val ook niet meer zo op sinds ik de Signum heb. Misschien ietsje meer nu ik er een Irmscher grilletje in heb. :-P

Terug
Naar boven