• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Haasje17 wrote:Inderdaad, En ik word nooit gespot... Zelfs niet met 1 foto 1 keer... :jerry of zonder foto

Ga eens vaker bij de Mac staan :jerry :jerry

dat is het enigste wat ik daar kom doen:P

vanmiddag rond 3 uur, op de N209 rotterdam ri Bleiswijk een hele dikke lage zwarte Astra H station, zwarte velgen, zwarte ruiten en een dikke roffel in de uitlaat, je had het gas er goed op vanuit de rotonde :shock:

@GSI Racer wrote:zojuist een donkerblauwe F GSi bij mij door de straat

Rieger grille

Remus? einddemper

stak nog een duimpie op

kenteken begon met 53 of 58

iemand van hier?

dat klinkt naar mijn astra gsi 16v! keteken begint idd met 58- ,ik kom geregeld (3x in de week) door je straat op weg naar brunssum. ik bewonder die van jouw al een tijdje ik ken de auto al voor er een turbo in lag! voor mijn blauwe gsi had ik een donker rode astra cabrio in gsi look daar ben ik je ook eens mee tegen gekomen ter hoogte van het kruispunt/stoplicht nabij jumbo nuth! mvg math.

@astraTD wrote:@GSI Racer wrote:dat kan ja!

zojuist weer gespot, dit keer met trailer erachter :jerry

Heb je mij niet gespot? kwam hem 1km voor jou huis tegen. :jerry

Heb je assie ook zien staan.. leuke sticker op je zijraampje :jerry :jerry

ik zag je ook rijden wat is de (opel) wereld toch klijn!

@GSI Racer wrote:dat kan ja!

zojuist weer gespot, dit keer met trailer erachter :jerry

dat klopt heb een collega die een e kadett aan het opknappen is die moest van de spuiter (firma merkelbach) maastricht naar sittard vervoerd worden voor weder opbouw!

Afgelopen zaterdag op Parking 5 bij de Open Dagen van de Luchtmacht op Vliegbasis Volkel een Opel Astra G OPC station gespot.

In de mooiste kleur, Arden Blue :wub :wub

Vanmorgen rond 7:55 een zilvergrijze Astra G HB met OPC-spoiler, andere achterbumper, Irmscher-einddemper op de A58. Kwam erop bij Roosendaal/Nispen en pakte vervolgens de A17 richting Moerdijk.

Was behoorlijk verlaagd, velgen waren verchroomd of gepolijst? Was moeilijk te zien omdat ik er in het drukke verkeer niet voorbij kwam.

@AstrA F GSI wrote:@GSI Racer wrote:zojuist een donkerblauwe F GSi bij mij door de straat

Rieger grille

Remus? einddemper

stak nog een duimpie op

kenteken begon met 53 of 58

iemand van hier?

dat klinkt naar mijn astra gsi 16v! keteken begint idd met 58- ,ik kom geregeld (3x in de week) door je straat op weg naar brunssum. ik bewonder die van jouw al een tijdje ik ken de auto al voor er een turbo in lag! voor mijn blauwe gsi had ik een donker rode astra cabrio in gsi look daar ben ik je ook eens mee tegen gekomen ter hoogte van het kruispunt/stoplicht nabij jumbo nuth! mvg math.

haha mooi is dat :D

dat was jij dan indd :thumb

@vectra208v wrote:@black_astra wrote:Spotte vandaag een donkergroene astra g station met xenon en 17 inch velgen in Boerakker rond half 5

das waarschijnlijk martijn geweest (yvonnemartijn op het forum)

grote kans idd, kwam hem ook tegen in tolbert tussen kwart over 4 en half 5

Terug
Naar boven