• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Vanmiddag om 16:00uur OPC I (Arden Blue) gespot op John f. Kennedylaan.. richting stad. Man kort haar en een bril. Met een mevrouw langs zich

@Rickskes wrote:Vanmiddag om 16:00uur OPC I (Arden Blue) gespot op John f. Kennedylaan.. richting stad. Man kort haar en een bril. Met een mevrouw langs zich

49-FR-.. ?

Zag die gisteren in Waalre/Aalst. Aardig donker getinte ramen en leuke velgen zover ik kon zien.

@Rickskes wrote:Vanmiddag tussen 12-1 een astra G gespot blauw van kleur (Arden Blue), leek op een OPC I, maar van dichtbij was dit toch niet. zat een man van jaar of 27 in?

Ik zie die volgens mij regelmatig rijden in Eindhoven. Een "neppe" OPC I. Kenteken 64-DB-..

Maar bleek helaas maar een 1.6 in de liggen toen ik 'm invoerde op de site van RDW.

@nova.... wrote:Gister bij Bedo stonden er ook een paar astra s waaronder een Engelse H en Meriva! en een paar zafira a`s.

Ik had nog nooit van Bedo gehoord, maar aan hun site te zien is het wellicht een bezoekje waard. Mag je daar ook "rondstruinen" om naar leuke dingen te zoeken, of is het echt puur een balie waar je moet zeggen wat je nodig hebt?

@Haasje17 wrote:Tja, maar mij zien ze nooit haha... En ik rijd toch iedere dag in Eindhoven en omgeving rond.

Of je bent niet opvallend genoeg. Iedereen komt 20 Astra G's tegen als die naar z'n werk rijdt smorgens ;)

@astrawez wrote:@nova.... wrote:Gister bij Bedo stonden er ook een paar astra s waaronder een Engelse H en Meriva! en een paar zafira a`s.

Ik had nog nooit van Bedo gehoord, maar aan hun site te zien is het wellicht een bezoekje waard. Mag je daar ook "rondstruinen" om naar leuke dingen te zoeken, of is het echt puur een balie waar je moet zeggen wat je nodig hebt?

Daar kan je ook rondstruinen... maar ze houden je wel in de gaten ;)

Ik zeg altijd ff een keer rond kijken of er iets bij zit voor de opel.

vandaag een astra G HB gespot, chroomlijst op achterklep van de coupe.. kenteken weet ik niet meer.. iets met LB dacht ik.. xenon lampjes.. ietwat sportievere A bumper..

haasje17?

was iig op rondweg eindhoven bij appie XL

@Haasje17 wrote:Tja, maar mij zien ze nooit haha... En ik rijd toch iedere dag in Eindhoven en omgeving rond.

Correctie.... Mac D Veldhoven vorige maand vrijdagsavonds. ;)

@ricksmits wrote:vandaag een astra G HB gespot, chroomlijst op achterklep van de coupe.. kenteken weet ik niet meer.. iets met LB dacht ik.. xenon lampjes.. ietwat sportievere A bumper..

haasje17?

Als jij dat stukje benzinepomp misbruikte om op de ventweg te komen dan denk ik van wel inderdaad. Ging het industrieterrein op.

@Haasje17 wrote:@ricksmits wrote:vandaag een astra G HB gespot, chroomlijst op achterklep van de coupe.. kenteken weet ik niet meer.. iets met LB dacht ik.. xenon lampjes.. ietwat sportievere A bumper..

haasje17?

Als jij dat stukje benzinepomp misbruikte om op de ventweg te komen dan denk ik van wel inderdaad. Ging het industrieterrein op.

:jerry :jerry

Als jij dat stukje benzinepomp misbruikte om op de ventweg te komen dan denk ik van wel inderdaad. Ging het industrieterrein op.[/quote]

toch goed gezien dan,

over dat misbruiken,, dat is gewoon een afrit naar idd de ventweg.. tegelijkertijd ook voor de benzinepomp idd te toerit maar dat is gewoon een legale/normale manier om daar te komen haha.. al ziet het er misschien idd wel apart uit

wkh3qw.png

je wagen ziet er netjes uit!

Groene astra g station gespot op de a50 vanuit ehv richting nijmegen 01-HH-.. op lpg ..

Iemand van hier :hmmz

wij zorgden voor vertraging met de aanhanger ;) :D

@ricksmits wrote:Als jij dat stukje benzinepomp misbruikte om op de ventweg te komen dan denk ik van wel inderdaad. Ging het industrieterrein op.

toch goed gezien dan,

over dat misbruiken,, dat is gewoon een afrit naar idd de ventweg.. tegelijkertijd ook voor de benzinepomp idd te toerit maar dat is gewoon een legale/normale manier om daar te komen haha.. al ziet het er misschien idd wel apart uit

wkh3qw.png

je wagen ziet er netjes uit![/quote]

Danku! Die van jou ook, maar toch val je zo wel op haha over dat stukje weg.

Nette lage zwarte F GSI met xenon & dubbele dtm einddemper gespot op de a67, tegen 12u vanmorgen.

Reed even achter me tussen het knooppunt met de a73 en afslag tradeport Venlo.

Reed rechtdoor in de richting van Eindhoven.

Terug
Naar boven