• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@Haasje17 wrote:@ricksmits wrote:Als jij dat stukje benzinepomp misbruikte om op de ventweg te komen dan denk ik van wel inderdaad. Ging het industrieterrein op.

toch goed gezien dan,

over dat misbruiken,, dat is gewoon een afrit naar idd de ventweg.. tegelijkertijd ook voor de benzinepomp idd te toerit maar dat is gewoon een legale/normale manier om daar te komen haha.. al ziet het er misschien idd wel apart uit

je wagen ziet er netjes uit!

Danku! Die van jou ook, maar toch val je zo wel op haha over dat stukje weg.[/quote]

ah joh, als ik niet op wou vallen had ik een fiets moeten kopen ipv een oranje coupe haha

@Haasje17 wrote:Tja, maar mij zien ze nooit haha... En ik rijd toch iedere dag in Eindhoven en omgeving rond.

Haha, nu ben ik oplettender geworden! Volgens mij reed ik achter jou gisterenmiddag. Bij de grote rotonde tussen Karel de Grotelaan en de Limburglaan.

Daarvoor haalde je me al in op de Boutenslaan.

Ah jij was dat die in de auto zat van komopnouw sukkels rij door waar er zon gast stopte voor het te laat invoegende verkeer.

Daar reed ik voor je dan inderdaad.

@Haasje17 wrote:Ah jij was dat die in de auto zat van komopnouw sukkels rij door waar er zon gast stopte voor het te laat invoegende verkeer.

Daar reed ik voor je dan inderdaad.

Haha ja, de lui die niet uit hun doppen kijken en dat grote bord met die knipperende pijl pas zien als ze er bijna tegenaan rijden, die moeten maar lekker wachten tot iedereen langs is geweest.

@PeterNoFear wrote:Net eentje bij politie op je hielen, een F GSi 16v

Dat was een programma later, namelijk Stop Politie (nederlandse versie).

op de APP, Deze auto is mogenlijk gesloopt: Astra-F 1.8 16V GSi C18XE

Willem

Vind dat Stop Politie wel leuk ivm veel oude jaren 90 en 2000 Beelden, zie je een hoop auto's tegen die je vrijwel nooit meer ziet..

Willem

Iemand toevallig mijn Opel Astra G weleens gespot??

Ben zeer benieuwd!

24gix4p.jpg

2i0c745.jpg

@memyselfenikke wrote:Zelf veel verbouwd..of zo gekocht?

Heb hem zo gekocht,

alleen de voorbumper was een andere kleur blauw.

En heb de voor en achterbumper bijgewerkt en opnieuw gespoten. :D

Zaten overal scheuren in de bumpers enz..

Hoe die eerst was staan wel foto's op bij categorie voorstellen nieuw.

Terug
Naar boven