• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

In Berlicum op een terreintje met wat verwaarloosde auto's zag ik deze Astra F2 Sport staan.

Op de voorwielen liggen 2 thuiskomers.

12499454403_9ed9f1786c_c.jpg

Zaterdag de voorgenoemde witte Astra J GTC nog eens tegengekomen, ik denk dat hij me herkende want z'n rijgedrag was uitermate sportief, ook in de bebouwde kom.

Hij volgde heel vlot mijn inhaalmanoeuvre, dan een kleine 125 km/u gereden op een baan van 70 en hij zat nog te duwen :jerry

Ik had graag de topsnelheid met jou opgezocht maar vorige week stonden ze daar nog te flitsen dus ik wou het niet riskeren, maybe next time ;)

Vandaag bij de Mac in Veenendaal een Astra G OPC gespot, een mooie wagen zo te zien! Ik reed in mijn grijze BMW E92, met zwarte winter velgen.

@nova1.6 wrote:Hier in de buurt staat een astra f gesloten bestel zonder verhoogd dak.

Is dit een zeldzaam geval?

Ik had bijna de zelfde gekocht een blauwe astra f gesloten zonder verhoogd dat.

Is niet zo heel zeldzaam toen ik keer stonden er 4 op zonder verhoogd en 5 met verhoogd.

Maar ik kon voor het zelfde geld een astra g gesloten dak halen.

Wel jammer dat 99,9% van de astra g bestel een verhoogd dak hebben.

Vind geen verhoogd een stuk mooier

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

@nova1.6 wrote:Hier in de buurt staat een astra f gesloten bestel zonder verhoogd dak.

Is dit een zeldzaam geval?

Als je de kans hebt hem op de foto te zetten dan graag. :thumbup

Een F bestel zonder verhoogd dak is naar mijn weten alleen op de F1 geleverd, en die kan je op 2 handen tellen.

Terug
Naar boven