• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Zilvere (volgens mij met een blauwe gloed) astra g coupe vandaag rond kwart voor 6 vanaf velperbroek tot aan afrit duiven.

Mooie wielen, geloof xenon en verlaagd. Mooi ding!

Dion87 denk ik, donderdag avond rond 18:00

Blauwe Astra coupe met OPC bumper, (irmscher?) bumperhoekjes achter, enthousiast afblazend door de Steenstraat in Leiden.

e4ugyjej.jpg

Donderdag middag rond een uur of 2 op a28 thv lichtmis afslag nieuw leuze tot aan zwolle afrit zuid

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Vandaag bij sloperij de Ooijevaar in Blokker een blauwe Astra G met strakke zilveren achterklep.Op het zijruitje stond OPELFORUM

dus het kan niet missen!!!!!!!

gr Marcel

@ramon851 wrote:@nova1.6 wrote:Hier in de buurt staat een astra f gesloten bestel zonder verhoogd dak.

Is dit een zeldzaam geval?

Ik had bijna de zelfde gekocht een blauwe astra f gesloten zonder verhoogd dat.

Is niet zo heel zeldzaam toen ik keer stonden er 4 op zonder verhoogd en 5 met verhoogd.

Maar ik kon voor het zelfde geld een astra g gesloten dak halen.

Wel jammer dat 99,9% van de astra g bestel een verhoogd dak hebben.

Vind geen verhoogd een stuk mooier

in ommen toevallig?

ben er wezen kijken bij die zelfde auto, 1.6 8v.

in ommen toevallig?

ben er wezen kijken bij die zelfde auto, 1.6 8v.[/quote]

Haha nee ergens in noord brabant.

Maar vond toen de astra g die ik nu heb voor 100 euro goedkoper en 2 jaar jonger met nieuwe apkdus keuze was snel gemaakt.

Gisteren in Veghel deze erg dikke GTC 1.6 Turbo (180pk) gespot:

12862459734_a6aa799c3a_c.jpg

En vanochtend reed deze nette 2.2 (OPC II look-a-like) een heel stuk achter me aan.

Er zat een aanhanger achter, dus toen het 130 werd haakte die maar af.

12862459034_a7d513d55c_c.jpg

@saluma wrote:Vandaag bij sloperij de Ooijevaar in Blokker een blauwe Astra G met strakke zilveren achterklep.Op het zijruitje stond OPELFORUM

dus het kan niet missen!!!!!!!

gr Marcel

dat was ik king:

michel

Uitgebouwde astra g hb, donkerblauw, 4 spaaks velgen in 17".

In Beverwijk op de weg voor de bazaar.

Donkergroene G hb.

Verlaagd, 17" multi y-spaak, volgens mij donkere lampen.

Was in wijk aan zee richting het strand, stond geparkeerd voor een rij huizen.

Groene G hb.

Verlaagd en in winter modus.

In Heemskerk.

Om in Heemskerk en donkerblauwe G coupé.

Met irmscher 5 spaak in 17/18 inch.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

De auto van haasje king: toen ik kramachtig een manier zocht om door Best heen te komen ivm de optocht. Stond geparkeerd bij de kerk afgelopen zondag

Netjes hoor, op zondag naar de kerk! :jerry

Ik spot regelmatig een paar dikke Astra's G in de omgeving Gaanderen/Ulft.

Volgens mij niet op het forum te vinden die gasten.

@ricksmits wrote:De auto van haasje king: toen ik kramachtig een manier zocht om door Best heen te komen ivm de optocht. Stond geparkeerd bij de kerk afgelopen zondag

Dan was dat denk ik een look @ like. want ik zat zondag in vessem. En savonds stond die thuis.

Astra h stw opcline donker grijs met dacht 18 inch opc velgen Emmasingel links de Willemstraat opzat een vrouw achter het stuur.. kenteken 55-JXV

Zag er dik uit!!

En later op de Gestelsestraat buiten de rondweg een astra f met gsi voor en achterbumper RV-RG tijd 13:13 uur

vanmorgen een blauwe astra G coupe gespot op de A7 ter hoogte van op/afrit frieschepalen richting Groningen.

achterste raampjes geblindeerd en chome velgen als ik het goed zag.

Later tegen een uur of 12 weer dezefde coupe maar dan op de weg van Drachten naar Leeuwarden (N31)...reed riching leeuwarden.

gr.Paul

Net om 12:00 uur bij de mac in Assen, een zwarte H GTC, verlaagd met een paar nette wielen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Terug
Naar boven