• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Vandaag in Uden dit 1.6'je gespot:

13249164945_613950c3a2_c.jpg

@Astra F Vaassen wrote:@nova.... wrote:Monster te koop! :cry

http://gratis-zoekertjes.onlinertjes.be/d-887/311174/exclusieve-opel-astra-met-nieuwe-apk.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hij is dacht ik al is ergens geplaatst hier op het forum :hmmz

klopt, stond aantal maanden geleden ook te koop. Echt een verschrikkelijke auto snap niet, maar dan ook echt niet, hoe je dat mooi kan vinden! :wtf

Is wel schadevrij !!

Misschien iets voor een Japanner, daar houden ze wel van deze extreme gedrogten

@RemcoV wrote:@dion87 wrote:hahaha, nee ik ben niet in de buurt van eindhoven geweest :jerry

alleen van het weekend op de 2de maasvlakte geweest, damn das net een vliegveld!

Leuk he! :jerry Ik werk op de Maasvlakte (continudienst) dus vooral vroeg in de ochtend / laat in de avond is het knallen geblazen daar! :thumb

ja me maat werkt daar ook, rijdt rond in een gloednieuwe astra J sport tourer.

die werkt ook continudiensten, die meot de lichters in de gaten houden :P

Gisteren een astra G zilver uitgebouwd dacht een opc 2 voorbumper 31-HG stond bij de Avia op de Hastelweg 15:43 uur ..is btw een 1.6 volgens rdw!

34-LV astra g zwart Irmsher grill, angel-eyes, grijze spaak velgen verlaagd, donkere achterlichten met rode reflectors op de hoeken van de achterklep, Opc spoiler, buitenspiegels met blauw glas en jammer.. een jappenpot eronder.

Achterkant AH Franz leharplein klein parkeerterrein vanmorgen rond 8:00 uur.

Gisteren, 19-03-2014, tijd: 13:09 uur.

Ventweg Hondsruglaan;

Astra G HB kleur blauw (zeeblauw oid.)

Rode remklauwen en trommels

Spoiler op de achterklep

Embleemloze grill

Iemand van hier?

Zondag 23 maart reed ik rond 15.45 op de A28 richting Amersfoort. Op de paralelweg naast de A28 (Verbindingsweg) reed een strakke H GTC in het zilvergrijs.

Verlaagd, andere grill, donkere koplampen...

Iemand van hier??? Ennuh FOTO'S!!!!

Terug
Naar boven