• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@danny wrote:@nova1.6 wrote:Heb 2 Astra G opc's gespot.

Vrijdag avond vlakbij Alternate Barendrecht/Ridderkerk. En 1 vandaag op de 2e Barendrechtseweg bij het "kruispunt".

Ik vrees dat ik dat geweest bent :D

Ik reed in een Kadett D daar bij Alternate....

@MrAstra wrote:Sommige astra's zijn een lust voor het oog.

Deze is helaas een doorn in het oog.

e8upyge2.jpg

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

was paar maanden terug op journaal geweest dat seze flitsers nog niet bestaan en dat het om een stunt ging van de politie zodat mensen zich meer aan de snelheid gingen houden.

maar zal me niks verbazen als ze deze dingen volgend jaar gaan gebruiken

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

@ramon851 wrote:@MrAstra wrote:Sommige astra's zijn een lust voor het oog.

e8upyge2.jpg

was paar maanden terug op journaal geweest dat seze flitsers nog niet bestaan en dat het om een stunt ging van de politie zodat mensen zich meer aan de snelheid gingen houden.

Ja, ik zie het al gebeuren. Iedereen die er 'haha, allemaal fake' langs racet en die eenstreper maar op het katsjing knopje drukken.

Maar altijd nog beter dan in België want daar kan je zelfs geen vuilniszakken meer vertrouwen

Stonden vanmiddag laat van de AH XL Limburglaan zie ik ineens een uitgebouwde astra G zilver voorbij rijden.. had er goed de vaart in zat een trike in zen kielzog :vertag Maargoed astra maakte een lekker soundje Dacht voor een opc bumper en de velgen die hadden volgens mij een blauwe rand. Astra reed de rotonde Tilburgseweg op 3/4 en zo de snelweg op wat er in het kenteken zat we dachten iets van 20 of GS? Tijd 18:20 uur

@gose91 wrote:@ramon851 wrote:

MrAstra wrote:
Sommige astra's zijn een lust voor het oog.

e8upyge2.jpg

Ja, ik zie het al gebeuren. Iedereen die er 'haha, allemaal fake' langs racet en die eenstreper maar op het katsjing knopje drukken.

Maar altijd nog beter dan in België want daar kan je zelfs geen vuilniszakken meer vertrouwen

of in Frankrijk rijdende flitsautos

die rijden bijv exact 120 en als je harder voor bij komt flits!

Terug
Naar boven