• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

Ik had je al vaker zien rijden hier op de Maaspoort, alleen nu zag ik eindelijk mijn kans om de Astra op de foto te zetten. ;)

Is een mooie verschijning! :thumb

Vanochtend in Oisterwijk, zwarte 3 deurs G met blinkende velgen, spoiler achterop, kenteken iets met FJ in het midden

Vanmiddag in Oisterwijk, vlakbij het station, zilvere 5 deurs G met embleemloze grille en dubbele uitlaat, kenteken iets met een G in het midden

Ik weet haast zeker dat het iemand van hier moet zijn!

Gister rond het avondeten, op de Grebbenberglaan, iets met NB in het kenteken.

Foto550-HHROBBML.jpg

Die blauwe Irmscher Astra heb ik hier al vaker in Den Bosch gespot. Is volgens mij niet echt een liefhebber, wel zijn er door de eerste eigenaar wat meer hokjes aangevinkt dan je normaal gesproken ziet in NL.

Ik zag gisteren deze érg nette Astra G in Veghel. Er zaten ook Irmscher achterlichten in. Echt supernetjes zo in het wit! :thumb

Is dat Ryan trouwens niet die ik dinsdag gespot heb?

Komt nu ineens weer in me op dat hij ook zo'n Astra heeft.

Overigens al lang niet gezien hier op het forum, toch?

@Silver wrote:vanmiddag rond 3 uur, op de N209 rotterdam ri Bleiswijk een hele dikke lage zwarte Astra H station, zwarte velgen, zwarte ruiten en een dikke roffel in de uitlaat, je had het gas er goed op vanuit de rotonde :shock:

Grappig om uit zo, n klein dorpje toch nog iemand op dit forum tegen te komen,

heb jij die zwarte station vlak bij de bushalte/speeltuintje?

Ik rij in die metallic blauwe coupe met kinderzitje op de achterbank haha :jerry

gr.

Rocky

@Haasje17 wrote:Ik stond thuis op de inrit en zag twee goude gele coupes bij GM tuningparts op de stoep.

Dat waren mijn coupe en die van Rick :)

Was m'n opc bumper gaan halen bij GM tuningparts en toen kwam Rick langs en hadden we een soort mini coupe meeting haha

Terug
Naar boven