• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra GESPOT

@vectra-rene wrote:zojuist jannick1990 gespot op de weg richting het jbz ziekenhuis ik reed in mn astra met aanhanger erachter. stak mn duim nog op :thumb

Haha, was op weg naar kinrooi BE. als het goed is zwaaide mijn vriendin terug?

gister een zilvere coupe, in de buurt van lisse vanaf de A44 ong.

trapte ze gas geloof ik flink in, maar kwam niet bij me weg :jerry

Foto550-EXG8LAM8.jpg

Altijd leuk dezelfde tegenkomen, Leenbakker Wijchen (gisteravond)

Blauwe Astra H OPC met oranje velgen en oranje streep over de deur en achterscherm.

Weg van Barneveld naar Renswoude. Rond 16:30h

:thumb

das idd DaSmoerf, kan niet missen. :P

kwamen of net terug van Downside tuning meeting in Nederweert, of waren op weg ergens anders naartoe. :P

@Honza wrote:Blauwe Astra H OPC met oranje velgen en oranje streep over de deur en achterscherm.

Weg van Barneveld naar Renswoude. Rond 16:30h

:thumb

zijn daar ook fotos van? die zou ik wel willen zien.

Woensdag eindelijk de boosdoener gespot op de A27 richting Gorinchem. Ik heb al meerdere keren gehad dat mensen denken mijn auto te hebben gezien richting Made/ steengrillen Drimmelen. Maar dit is em: (a27 thv afslag Nieuwendijk, +/- 12.00)

330xp20.jpg

nn2mty.jpg

@pixels66 wrote:En reageerde hij nog enthousiast?

Haha, ik moest best wel even gas geven met mijn z20letje om hem in te halen/ bij te houden. Mijn vriendin zwaaide en maakte de foto, hij zwaaide terug. Heb hem nog nooit eerder rijdend gezien terwijl hij op plekken komt waar ik ook regelmatig ben...

volgens mij stond DarkNL vrijdag avond bij de mac in Doetinchem....

stond er wss met een aantal kameraden?

je reed daarna nog door de MCdrive, kon je alleen niet meer pinnen. :angel

ik reed onder koffer in mijn Corsa met dakrek.

en ja, zelfs een 1.4 kan zijn banden laten spinnen. :jerry

Gisteren in Assen een zwarte gtc met uitlaat links en rechts. En later in Nijverdal of daar ergens in de buurt een grijze/zilveren astra g met grote spoiler op de achterklep. Mensen van hier??

Was allemaal in namiddag/avond

Terug
Naar boven