• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra H 1.4 I enjoy 2004 verbruik

@iquick wrote:Ah jo bouw er een cruiscontrol in, en die restrictie loshalen dat helpt ook wel. Kijk wat je dan haalt. Zag op youtube de auto van een clubmember van een turkse forum 900 op een tank 1.4 station :wtf

WTF :wtf :p hoeveel muilezels hingen daar aan?

euhh 1.4 90pk ofzo alleen als hij dat haalt dan snap ik jou 500Km niet :hmmz 900km heb ik ook nooit gezien op mijn scherm. Zag wel ooit een 1.3 diesel die met een volle tank 1100km kon maken

euhh 1.4 90pk ofzo alleen als hij dat haalt dan snap ik jou 500Km niet :hmmz 900km heb ik ook nooit gezien op mijn scherm. Zag wel ooit een 1.3 diesel die met een volle tank 1100km kon maken

Dat ziet er idd vies uit ja, je hebt een zeer betrouwbare garage :hmmz Vooral mede dankzij het laatste plaatje

Dat ziet er idd vies uit ja, je hebt een zeer betrouwbare garage :hmmz Vooral mede dankzij het laatste plaatje

@iquick wrote:Dat ziet er idd vies uit ja, je hebt een zeer betrouwbare garage :hmmz Vooral mede dankzij het laatste plaatje

tja, ben nog steeds te vreden over die mensen

@iquick wrote:Dat ziet er idd vies uit ja, je hebt een zeer betrouwbare garage :hmmz Vooral mede dankzij het laatste plaatje

tja, ben nog steeds te vreden over die mensen

Ik snap niet hoe jullie de 650/700 km halen op een tank, rijden jullie hem dan helemaal leeg??

Ik tank meestal als mn lampje begint te branden dan zit ik op de 550 km dan kan er ong 40 ltr in.

ik neem aan dat ik niet nog eens 12 ltr over heb als mijn lampje begint te branden?!

heb ik dan gwn een kleinere tank of ben ik gwn te bang dat ik stil kom te staan:P:)

heb een gtc uit 2005 (1.8 92kw uitvoering)

Ik snap niet hoe jullie de 650/700 km halen op een tank, rijden jullie hem dan helemaal leeg??

Ik tank meestal als mn lampje begint te branden dan zit ik op de 550 km dan kan er ong 40 ltr in.

ik neem aan dat ik niet nog eens 12 ltr over heb als mijn lampje begint te branden?!

heb ik dan gwn een kleinere tank of ben ik gwn te bang dat ik stil kom te staan:P:)

heb een gtc uit 2005 (1.8 92kw uitvoering)

Misschien een andere rijstijl..

Rustig rijden alleen zegt niks over het verbruik...

ook de manier van rijden is daarbij belangrijk..

willem

Misschien een andere rijstijl..

Rustig rijden alleen zegt niks over het verbruik...

ook de manier van rijden is daarbij belangrijk..

willem

Jah ben dus idd te schijterig om nog een flink stuk door te rijden terwijl mijn lampje al brand.(zoon 100 km)

flotter van me tank blijft ook wel eens hangen dus misc dat me dat ook een vertekend beeld geeft op mn benz meter:P

Terug
Naar boven