• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra H nieuwe radio op stuurbediening aansluiten?

Omdat de radio ook de boordcomputer bedient lijkt het mij dat deze tussenkabel een dezelfde interface heeft, dat zal hem prijzig maken.

Na wat speurwerk hoeft dit niet veel te kosten volgens mij. (als ik het goede hebt gevonden) Hieronder 2 linkjes van de spullen die ik dan nodig hebt.

http://www.ebay.co.uk/itm/OPEL-Astr...k-Control-Adaptor-Lead-CTSVX001-/350517849907" onclick="window.open(this.href);return false;

(dit zou dan het tussenstuk moeten zijn)

En mijn radio heeft een aparte steering wheel kabel, dus heb ik nog wat nodig, en dat zou dan deze kabel moeten zijn:

http://www.online-caraudio.co.uk/sh...s/connects2-ctjvc3lead-patch-lead-996744.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar nogmaals, dit weet ik niet zeker, dus ik ben benieuwd of iemand dit al een keer heeft gedaan voordat ik dingen ga bestellen.

Gr.

Terug
Naar boven