• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Astra H OPC onderhoud

Hij heeft nu 101.000 gelopen.

Maar ik koop hem incl. nieuwe distributie , waterpomp , loop en spanrollen , multiriem en grote beurt.

Hoop dat ik zo een tijdje van het onderhoud af ben.

Hij heeft nu 101.000 gelopen.

Maar ik koop hem incl. nieuwe distributie , waterpomp , loop en spanrollen , multiriem en grote beurt.

Hoop dat ik zo een tijdje van het onderhoud af ben.

Ik heb nog een vraagje.

Weet iemand waar ik carbon sierstrips kan vinden voor de Astra H OPC.

Ik heb alleen de sierstrips voor het dashboard gevonden op www.originalcarparts.nl .

Ik zoek ze nu nog voor de deuren.

Iemand een idee?

Greetzz

Ik heb nog een vraagje.

Ik heb alleen de sierstrips voor het dashboard gevonden op www.originalcarparts.nl .

Iemand een idee?

Greetzz

@Gianluca wrote:Ik heb nog een vraagje.

Ik heb alleen de sierstrips voor het dashboard gevonden op http://www.originalcarparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .

Iemand een idee?

Greetzz

De dealer.....

@Gianluca wrote:Ik heb nog een vraagje.

Ik heb alleen de sierstrips voor het dashboard gevonden op http://www.originalcarparts.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .

Iemand een idee?

Greetzz

De dealer.....

Ja alleen dan zal je waarschijnlijk een heel nieuw deur paneel moeten halen, want ik kreeg ze er op geen een mogelijkheid van af.

Je krijgt ze er volgens mij alleen vanaf door ze eraf te breken. ;)

Ja alleen dan zal je waarschijnlijk een heel nieuw deur paneel moeten halen, want ik kreeg ze er op geen een mogelijkheid van af.

Je krijgt ze er volgens mij alleen vanaf door ze eraf te breken. ;)

je zou het deurpaneel eraf kunnen halen, je kan dan het stripje eraf boren, het zit met verschillende pinnetje vast gesmolten maar dat zie je wel als je het paneel eraf hebt.

je zou het deurpaneel eraf kunnen halen, je kan dan het stripje eraf boren, het zit met verschillende pinnetje vast gesmolten maar dat zie je wel als je het paneel eraf hebt.

Idd zoals spacejam zegt ze zitten vast gesmolten maar zijn wel los te boren idd. Ik heb op een groot engels forum gezien dat ze de nieuwe strips weer vast smelten met een soldeerbout.

Zal dus al met een klusje zijn maar het is te doen.

Idd zoals spacejam zegt ze zitten vast gesmolten maar zijn wel los te boren idd. Ik heb op een groot engels forum gezien dat ze de nieuwe strips weer vast smelten met een soldeerbout.

Zal dus al met een klusje zijn maar het is te doen.

Terug
Naar boven