• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel astra sport speakers

haha idd frederik

de ideën zijn meer dan welkom

maar ik heb idd nog een kenwood versterker heb hier helemaal niet meer aangedacht

maar het is wel een goed idee om de kenwood versterker weg te werken en de 2 pioneer netjes achterin een 6 kanaals versterker is wel een optie alleen deze versterkers zijn erg duur :$

ik moet nu nog een plaat MDf kopen en deze op maat zagen en deze als bodem plaat gebruiken achterin de kofferbak

dan wil ik het reservewiel er uit halen

dan wil ik in de MDF plaat een gat maken met plexiglas waardoor je in de wielbak kijkt

dan wil ik onder tegen de MDF plaat een soort kist maken waar de 2 versterker's onder een hoek van 45 graden in komen hier wil ik dan rood ledverlichting in verwerken en de MDF plaat wil ik bekleden met wit of zwart leer het is ook de bedoeling dat de condensator onder deze MDSF plaat komt achter het plexiglas

zou dit er een beetje mooi uit gaan zien ? jullie meningen graag

ik zou het leer achterwegen laten of je moet leder bekleding hebben ik zou een beetje neutraal houden kijk of je hetzelfde stof kunt krijgen zou ik persoonlijk mooier vinden maar smaken verschillen suc6

ik zou het leer achterwegen laten of je moet leder bekleding hebben ik zou een beetje neutraal houden kijk of je hetzelfde stof kunt krijgen zou ik persoonlijk mooier vinden maar smaken verschillen suc6

de zelfde stof als in de bekleding zit van de auto

zou idd kunnen moet nog is kijken wat ik ga gebruiken voor stof/leer

nog ff een vraagje weet jij toevalig waar ik plexiglas kan kopen ?

de zelfde stof als in de bekleding zit van de auto

zou idd kunnen moet nog is kijken wat ik ga gebruiken voor stof/leer

nog ff een vraagje weet jij toevalig waar ik plexiglas kan kopen ?

Terug
Naar boven