• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Cabrio,welke???

[rquote=1870266&tid=142798&author=asconahobbyist]@kabouter,dank voor je aanbod maar heb geen tijd/zin om eerst nog een wagen in elkaar te zetten,voor ik kan rijden,liever eentje waar ik zo in kan stappen.

denk idd dat t een Kadett gaat worden,liefst een 1.6i dan,die valt nog gunstig qua wegenbelasting (950 kg)

Astra weegt meteen weer ruim 1100 kg[/rquote]

het in elkaar zetten had ik nog wel willen doen

als de prijs er naar is natuurlijk

maar ik zou voor een astra gaan

en zekerdie je hebt aangelink

ik ben zelf ook overgestapt naar astra f

gr kabouter

[rquote=1869824&tid=142798&author=asconahobbyist]Ik wil voor de zomer een cabriootje hebben.

...

Maar welke is straks het makkelijkst te verkopen voor weer ongeveer hetzelfde bedrag??[/rquote]

Ik zit met hetzelfde dilemma, 4zits-cabriootje voor de zomer en makkelijk weer te verkopen als het niet bevalt.

En ik zeg het eerlijk, ik wijk uit naar een ander merk zoals het er nu uitziet.

Ik vind de C-Ascona's, E-Kadetts en Astra's niet mooi, en dan heb je geen alternatief meer bij Opel.

Gelukkig hou ik nog maar 5 opels over, dus ik mag nog wel blijven hier toch?

[rquote=1870266&tid=142798&author=asconahobbyist]@kabouter,dank voor je aanbod maar heb geen tijd/zin om eerst nog een wagen in elkaar te zetten,voor ik kan rijden,liever eentje waar ik zo in kan stappen.

denk idd dat t een Kadett gaat worden,liefst een 1.6i dan,die valt nog gunstig qua wegenbelasting (950 kg)

Astra weegt meteen weer ruim 1100 kg[/rquote]

het in elkaar zetten had ik nog wel willen doen

als de prijs er naar is natuurlijk

maar ik zou voor een astra gaan

en zekerdie je hebt aangelink

ik ben zelf ook overgestapt naar astra f

gr kabouter

[rquote=1870439&tid=142798&author=Mr.F]Ahnee, '95 ( Raar, 1995 is normaal facelift, en iets te duur helaas :-( )

mooie auto staat hier vlakbij:thumbup

staat hier vlakbij in badhoevedorp een Kadett GSi cabrio van 87,zo te zien weinig tot geen roest en een redelijke kap,vraagprijs 650 euro,denk dat ik die zaterdag eens ga bekijken.

die zal ook in de oldtimerverzekering kunnen denk ik

[rquote=1870439&tid=142798&author=Mr.F]Ahnee, '95 ( Raar, 1995 is normaal facelift, en iets te duur helaas :-( )

mooie auto staat hier vlakbij:thumbup

[rquote=1870593&tid=142798&author=asconahobbyist]staat hier vlakbij in badhoevedorp een Kadett GSi cabrio van 87,zo te zien weinig tot geen roest en een redelijke kap,vraagprijs 650 euro,denk dat ik die zaterdag eens ga bekijken.

die zal ook in de oldtimerverzekering kunnen denk ik[/rquote]

idd paar originele wielen erbij zoeken:thumbup

en die kan in oldtimer verzekering ja:D

staat hier vlakbij in badhoevedorp een Kadett GSi cabrio van 87,zo te zien weinig tot geen roest en een redelijke kap,vraagprijs 650 euro,denk dat ik die zaterdag eens ga bekijken.

die zal ook in de oldtimerverzekering kunnen denk ik

[rquote=1870593&tid=142798&author=asconahobbyist]staat hier vlakbij in badhoevedorp een Kadett GSi cabrio van 87,zo te zien weinig tot geen roest en een redelijke kap,vraagprijs 650 euro,denk dat ik die zaterdag eens ga bekijken.

die zal ook in de oldtimerverzekering kunnen denk ik[/rquote]

idd paar originele wielen erbij zoeken:thumbup

en die kan in oldtimer verzekering ja:D

ben net in badhoevedorp wezen kijken bij die Kadett,die antracietgrijze.

Zag er op het eerste gezicht aardig uit.

had toch roest onder de achterste zijruitjes,wielranden leken gaaf,toch gevoeld achter de zijskirts (GSi) gewoon de uiteinden/hoelen slecht/weg,lelijke kras midden op de motorkap.Kap toch ook niet 100%,in de hoeken los.

Dus tsja,vind 650 dan toch teveel dus maar fijn laten staan.

Hij is wel uit 1987 dus wel 24 jaar oud,dus voor de leeftijd evengoed nog keurig,maar zoek toch wat minder werk.

Morgen naar de 1.6i uit 1993 kijken!

Een Astra Cabrio is inderdaad sierlijker gelijnd maar ook zwaarder.

Hierbij een paar foto's van mijn cabrio.

Cabrio01.jpg

Cabrio02.jpg

ben net in badhoevedorp wezen kijken bij die Kadett,die antracietgrijze.

Zag er op het eerste gezicht aardig uit.

had toch roest onder de achterste zijruitjes,wielranden leken gaaf,toch gevoeld achter de zijskirts (GSi) gewoon de uiteinden/hoelen slecht/weg,lelijke kras midden op de motorkap.Kap toch ook niet 100%,in de hoeken los.

Dus tsja,vind 650 dan toch teveel dus maar fijn laten staan.

Hij is wel uit 1987 dus wel 24 jaar oud,dus voor de leeftijd evengoed nog keurig,maar zoek toch wat minder werk.

Morgen naar de 1.6i uit 1993 kijken!

grappig ik ben ook beetje aan het rond kijken voor een kadett cabrio al dan niet astra of ascona, en degene die hierboven neergezet zijn heb ik ook gesproken.... de witte kadett cabrio uit nieuw vennep die jongen deed nog al lakoniek over de telefoon, zei dat ie totaal geen roest had nix, en toen k hem vroeg of hij een brug had om te bekijken was het uhm nee... dus ik vroeg hoe het zat met kokerbalken en draagarm ophanging... was het van ja weet ik niet want heb ik niet gekeken....

tja wat is dan roestvrij he... zelfde verhaal met die van 650 euro uit badhoevedorp.. die wist ook nix te vertellen... alleen hij is vorig jaar al op naam gekomen bij de beste adverteerder maar hij had hem een week terug ingeruild bij de vorige eigenaar... en het feit dat hij vorig jaar al op naam gezet was en nog niet bij hem op naam stond was omdat hij geschorst stond en dan zou hij niet overgeschreven staan ja ja vreemd verhaal... daarnaast had hij veel reacties gehad en als ik geen interesse had dan waren er nog wel een aantal die dit weekend kwamen kijken.

distributie riem bij die cabrio wist ie nix vvan maar was een serieuse ex eigenaar dus zal wel goed zijn zijn hij.... yeah right

maar als iemand een leuke cabrio weet... dan graag een bericht ik hou dit topic ook in de gaten..

woon in kop noord holland en ben best bereid om wat te rijden maar niet den helder maastricht:D:D:jerry

die in badhoevedorp had je echt niet willen hebben.

Heb er vanmiddag eentje gekocht,een 1.6i edition uit 93.

Kap is iets minder,dus eerst technisch ff nalopen en dan afwachten of ik voor weinig een nette kap kan kopen.

Lekker stuurbekrachting erop en een heel leuk interieur,verder niet veel extra's.

rijdt verder ,en ziet er op een enkel roestplekje na (niet veel) nog knap uit.Ben dr wel happy mee,vrijdagavond haal ik m op.

Heb wat pics gemaakt met mn mobiel,maar kan ze ff niet op de comp zetten.

grappig ik ben ook beetje aan het rond kijken voor een kadett cabrio al dan niet astra of ascona, en degene die hierboven neergezet zijn heb ik ook gesproken.... de witte kadett cabrio uit nieuw vennep die jongen deed nog al lakoniek over de telefoon, zei dat ie totaal geen roest had nix, en toen k hem vroeg of hij een brug had om te bekijken was het uhm nee... dus ik vroeg hoe het zat met kokerbalken en draagarm ophanging... was het van ja weet ik niet want heb ik niet gekeken....

tja wat is dan roestvrij he... zelfde verhaal met die van 650 euro uit badhoevedorp.. die wist ook nix te vertellen... alleen hij is vorig jaar al op naam gekomen bij de beste adverteerder maar hij had hem een week terug ingeruild bij de vorige eigenaar... en het feit dat hij vorig jaar al op naam gezet was en nog niet bij hem op naam stond was omdat hij geschorst stond en dan zou hij niet overgeschreven staan ja ja vreemd verhaal... daarnaast had hij veel reacties gehad en als ik geen interesse had dan waren er nog wel een aantal die dit weekend kwamen kijken.

distributie riem bij die cabrio wist ie nix vvan maar was een serieuse ex eigenaar dus zal wel goed zijn zijn hij.... yeah right

maar als iemand een leuke cabrio weet... dan graag een bericht ik hou dit topic ook in de gaten..

woon in kop noord holland en ben best bereid om wat te rijden maar niet den helder maastricht:D:D:jerry

Terug
Naar boven