• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Cabrio,welke???

wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

en marktplaats link?? waar heb je gekeken?

en waar moet je op letten bij de cabriootjes?

die in badhoevedorp had je echt niet willen hebben.

Heb er vanmiddag eentje gekocht,een 1.6i edition uit 93.

Kap is iets minder,dus eerst technisch ff nalopen en dan afwachten of ik voor weinig een nette kap kan kopen.

Lekker stuurbekrachting erop en een heel leuk interieur,verder niet veel extra's.

rijdt verder ,en ziet er op een enkel roestplekje na (niet veel) nog knap uit.Ben dr wel happy mee,vrijdagavond haal ik m op.

Heb wat pics gemaakt met mn mobiel,maar kan ze ff niet op de comp zetten.

de link kan ik al niet meer vinden,hij heeft hem er al afgehaald.

Maar het is een zeegroene edition uitvoering met apk tot september en ik heb er 300 euro voor gegeven.

cabriootjes hebben een beetje dezelfde punten als de gewone kadett.

dus wielrandjes,dorpels,lekbakjes,vloer onder de pedalen en specifiek cabrio is de achterschermen onder de zijruiten.Dakgrepen zijn vaak kapot (de mijne zijn gelukkig heel).

technisch uiteraard een gewone Opel Kadett dus nagenoeg probleemloos.

wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

en marktplaats link?? waar heb je gekeken?

en waar moet je op letten bij de cabriootjes?

hm dat is nie veel geld.. ik zie ze allemaal staan voor 11 tm 3500 euro... op zich heb ik best wel wat geld over voor een leuke auto maar moet niet zijn dat ik nog eens flink aan t verbouwen kan.

de link kan ik al niet meer vinden,hij heeft hem er al afgehaald.

Maar het is een zeegroene edition uitvoering met apk tot september en ik heb er 300 euro voor gegeven.

cabriootjes hebben een beetje dezelfde punten als de gewone kadett.

dus wielrandjes,dorpels,lekbakjes,vloer onder de pedalen en specifiek cabrio is de achterschermen onder de zijruiten.Dakgrepen zijn vaak kapot (de mijne zijn gelukkig heel).

technisch uiteraard een gewone Opel Kadett dus nagenoeg probleemloos.

hm dat is nie veel geld.. ik zie ze allemaal staan voor 11 tm 3500 euro... op zich heb ik best wel wat geld over voor een leuke auto maar moet niet zijn dat ik nog eens flink aan t verbouwen kan.

Big Sexy:

3500?

dacht dat de gemiddelde kadett cabrio nog maar een 1000 euro opbracht, plus of min een beetje erbij en de goudzoekers daargelaten.

dat is ook de reden dat mijn kadett blijft en op wordt gereden, je krijgt er te weinig voor terug.

dakhendels heb ik gelukkig een 2e setje liggen en een reserve dak compleet ook.

roestbobbeltjes heeft hij op de achterschermen iets en onder de achterste ramen, maar dat is een kwestie van bijhouden. in de afgelopen 2.5 jaar is hij niet erger geworden....

lekker rond blijven tuffen dus.

Big Sexy:

3500?

dacht dat de gemiddelde kadett cabrio nog maar een 1000 euro opbracht, plus of min een beetje erbij en de goudzoekers daargelaten.

dat is ook de reden dat mijn kadett blijft en op wordt gereden, je krijgt er te weinig voor terug.

dakhendels heb ik gelukkig een 2e setje liggen en een reserve dak compleet ook.

roestbobbeltjes heeft hij op de achterschermen iets en onder de achterste ramen, maar dat is een kwestie van bijhouden. in de afgelopen 2.5 jaar is hij niet erger geworden....

lekker rond blijven tuffen dus.

ik ga zodirect iemand bellen die heeft er ook 1 staan .. staat voor 1450.. ziet er zo op het 1e gezicht knap uit is opnieuw gespoten heeft onderlipje stond/staat droog in een schuur met een dik dak...

als het me wat lijkt rij ik straks heen en dan regelen we de boel als het ook nog in t echt bevalt.

ik ga zodirect iemand bellen die heeft er ook 1 staan .. staat voor 1450.. ziet er zo op het 1e gezicht knap uit is opnieuw gespoten heeft onderlipje stond/staat droog in een schuur met een dik dak...

als het me wat lijkt rij ik straks heen en dan regelen we de boel als het ook nog in t echt bevalt.

die witte in nieuw vennep ken ik,die heeft jaren hier in Zwanenburg rondgereden,was toen een nette verzorgde wagen,toen waren de dorpes alleen nog niet zwart.

hier een paar pics van mijn wereldoccasion.

GroteFoto-FLOMDJTI.jpg

GroteFoto-VB6YPUPW.jp

GroteFoto-OXFBV7U7.jpg

er zitten best wat verbeterpuntjes aan,en het blijft jammer van de kap,maar voor 300 euro mag ik niet teveel praatjes hebben lijkt me.

die witte in nieuw vennep ken ik,die heeft jaren hier in Zwanenburg rondgereden,was toen een nette verzorgde wagen,toen waren de dorpes alleen nog niet zwart.

hier een paar pics van mijn wereldoccasion.

GroteFoto-FLOMDJTI.jpg

GroteFoto-VB6YPUPW.jp

GroteFoto-OXFBV7U7.jpg

er zitten best wat verbeterpuntjes aan,en het blijft jammer van de kap,maar voor 300 euro mag ik niet teveel praatjes hebben lijkt me.

morgen ga ik bij een cabrio kijken ben benieuwd als het wat is gaat ie gelijk mee..

wat die kerel wist was de homokineet was niet goed meer.. en dakhendel was kapot.

tja dat is op zich nog wel te doen.. verder even zien hoe het eruitziet allemaal.

morgen ga ik bij een cabrio kijken ben benieuwd als het wat is gaat ie gelijk mee..

wat die kerel wist was de homokineet was niet goed meer.. en dakhendel was kapot.

tja dat is op zich nog wel te doen.. verder even zien hoe het eruitziet allemaal.

Terug
Naar boven