• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Cabrio,welke???

[rquote=1873585&tid=142798&author=opelkadetje]morgen ga ik bij een cabrio kijken ben benieuwd als het wat is gaat ie gelijk mee..

wat die kerel wist was de homokineet was niet goed meer.. en dakhendel was kapot.

tja dat is op zich nog wel te doen.. verder even zien hoe het eruitziet allemaal.[/rquote]

dakhendels doen tegenwoordig al gauw 100 euro per stuk op MP....

volgens mij is het met wat CNC werk allemaal professioneel te repareren....

[rquote=1873585&tid=142798&author=opelkadetje]morgen ga ik bij een cabrio kijken ben benieuwd als het wat is gaat ie gelijk mee..

wat die kerel wist was de homokineet was niet goed meer.. en dakhendel was kapot.

tja dat is op zich nog wel te doen.. verder even zien hoe het eruitziet allemaal.[/rquote]

dakhendels doen tegenwoordig al gauw 100 euro per stuk op MP....

volgens mij is het met wat CNC werk allemaal professioneel te repareren....

Laat ik even voorop stellen dat ik een opel liefhebber ben, maar ik vind geen één opel cabrio mooi. Ja de laatste modellen, maar die zijn wat duur voor "erbij"

Persoonlijk vind ik de mk1 golf cabrio erg leuk, betaalbaar, en goede kwaliteit.

tja moet ik je wel gelijk in geven

ben op en top opel man en cabrio gek

div kadetjes cabrio gehad

maar ook golf 1 en en ook wel e 30

maar dan kwa afwerking en sluiten van kap etc gaat de golf 1 het winnen

ben nu blij met mijn manta s cabrio

maar blijf er wel bij dat kwa afdichten tchten etc de golfjes het nbeter voor elkaar hadden

Laat ik even voorop stellen dat ik een opel liefhebber ben, maar ik vind geen één opel cabrio mooi. Ja de laatste modellen, maar die zijn wat duur voor "erbij"

Persoonlijk vind ik de mk1 golf cabrio erg leuk, betaalbaar, en goede kwaliteit.

[rquote=1874826&tid=142798&author=2000]Laat ik even voorop stellen dat ik een opel liefhebber ben, maar ik vind geen één opel cabrio mooi. Ja de laatste modellen, maar die zijn wat duur voor "erbij" [/rquote]

Hier precies hetzelfde (ik schreef het al eerder).

[rquote=1874826&tid=142798&author=2000]

Persoonlijk vind ik de mk1 golf cabrio erg leuk, betaalbaar, en goede kwaliteit. [/rquote]

Ik vind de betaalbaarheid van een Golf1 best tegenvallen.

Ik zit niet te wachten op een uitgewoond hok met werk, en dan val je automatisch in de duurdere prijsklasse.

Ik wilde max 2500 uitgeven aan een cabrio, en zelfs dan moet je nog goed zoeken om iets leuks te vinden.

"in goede staat" is een heel rekbaar begrip is mij gebleken...

tja moet ik je wel gelijk in geven

ben op en top opel man en cabrio gek

div kadetjes cabrio gehad

maar ook golf 1 en en ook wel e 30

maar dan kwa afwerking en sluiten van kap etc gaat de golf 1 het winnen

ben nu blij met mijn manta s cabrio

maar blijf er wel bij dat kwa afdichten tchten etc de golfjes het nbeter voor elkaar hadden

[rquote=1874826&tid=142798&author=2000]Laat ik even voorop stellen dat ik een opel liefhebber ben, maar ik vind geen één opel cabrio mooi. Ja de laatste modellen, maar die zijn wat duur voor "erbij" [/rquote]

Hier precies hetzelfde (ik schreef het al eerder).

[rquote=1874826&tid=142798&author=2000]

Persoonlijk vind ik de mk1 golf cabrio erg leuk, betaalbaar, en goede kwaliteit. [/rquote]

Ik vind de betaalbaarheid van een Golf1 best tegenvallen.

Ik zit niet te wachten op een uitgewoond hok met werk, en dan val je automatisch in de duurdere prijsklasse.

Ik wilde max 2500 uitgeven aan een cabrio, en zelfs dan moet je nog goed zoeken om iets leuks te vinden.

"in goede staat" is een heel rekbaar begrip is mij gebleken...

Nou,de Kadett staat hier voor de deur.

Wat ik eerst ga aanpakken,heb er nu immers een langer stuk mee gereden.

Trilt enorm met remmen,dus sowieso schijven vervangen,maar denk dat de klauwen ook vast zitten. Heb nog C Ascona klauwen liggen,iets ander systeem en zit bijna nooit vast dus die gaan erop.

Komt niet op temperatuur,thermostaatje dus,bijna standaard,meteen disriem meepakken plus rolletje.

Uitlaat hangt op achteras en rammelt,ophangrubber vervangen.

Stuur staat scheef en glijdt snel weg over de voorwielen,dus ff uitlijnen.

Dan natuurlijk binnen en buiten even opfrissen.

Ding is wel behoorlijk snel voor een 1.6i tje,je rijdt zo 160 met dat ding.

Dus al met al prima te overzien.

die groene cabrio heb je die in sittard gekocht?? of in die buurt

wagen komt me bekend voor voor al die astra stoelen zit heel netjes nog in de lak ofniet???

gr

Nou,de Kadett staat hier voor de deur.

Wat ik eerst ga aanpakken,heb er nu immers een langer stuk mee gereden.

Trilt enorm met remmen,dus sowieso schijven vervangen,maar denk dat de klauwen ook vast zitten. Heb nog C Ascona klauwen liggen,iets ander systeem en zit bijna nooit vast dus die gaan erop.

Komt niet op temperatuur,thermostaatje dus,bijna standaard,meteen disriem meepakken plus rolletje.

Uitlaat hangt op achteras en rammelt,ophangrubber vervangen.

Stuur staat scheef en glijdt snel weg over de voorwielen,dus ff uitlijnen.

Dan natuurlijk binnen en buiten even opfrissen.

Ding is wel behoorlijk snel voor een 1.6i tje,je rijdt zo 160 met dat ding.

Dus al met al prima te overzien.

die groene cabrio heb je die in sittard gekocht?? of in die buurt

wagen komt me bekend voor voor al die astra stoelen zit heel netjes nog in de lak ofniet???

gr

Terug
Naar boven