• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Gespot.

Hoop Calibra's bij mekaar. Oranje, grijze, rode, zwarte, paarse, noem maar op.

Zondag rond een uur of 12

Op een boerenveld bij Sevenum...

@ Mirage:

SF JN kan de mijne zijn, maar ik was toen niet bij eindhoven, auto stond toen(als het goed is) bij de spuiter...heb wel een paarse v6, maar color edition...als je even de cijfers wil u2u-en:P

Er zaten zwarte velgen onder, en het kenteken weet ik niet meer precies, maar ja SFJN leek het wel op (2 paarse met SFJN? weet dat de Porsche vaak opvolgende nummers had omdat ze ze tegelijk bestelde, misschien de Opel ook?).

nee,idd gebeurt wel vaker.had ik bij mn grijze astra ook.waren hier in de omgeving van leeuwarden veel die begonnen met TV-BV-...

vandaag tot 2 keer toe een aardig vette gele calibra..

1x in venray, parkeerplaats bij praxis enz,

1x in wanssum aan de grote weg op de oprit met deurtje open :P

iemand van hier?

meen dat het een c20LET is, want heb 'm eerder al eens horen afblazen bij 't overschakelen..

bumperkitje, lambo-deuren etc.

best net ding..

Die staat idd in een zijstraat van de doorgaande weg hierzo :D Ferrari style voorbumper, zwarte angeleyes en zwarte velgen en het is voor zover ik kon zien idd een turbo... moest toch eens een praatje gaan maken of hij hem niet wil verkopen aan moi :)

donderdag middag rond 5 uur een zwarte 16v bij engelsma en wijnia (opeldealer leeuwarden) voor.

een geimporteerde.

zo vandaag dagje duitsland geweest,

kwam gelijk 2 zwarte calibra's tegen.

waarvan 1 met smoke koplampen en 15 inch tigra velgen..

vast en zeker niet van iemand hier:P:P:P

In arnhem rijdt een soort van goudkleurige rond...die kwam over de kruising stieren vlakbij station arnhem-zuid/Schuytgraaf....ik kwam net van de bouw...

origineel gepost door Mirage

Dankje.

Stonden er op het laatst 5 (drie van CDT).

Mooie manta trouwens en gefeliciteerd met de prijs.

dank je,waren hele mooie calibra's respect en houden zo:thumbup

Dankjewel en de mijne verandert iig niet veel. De rest weet ik niet maar zal denk ik qua uiterlijk ook niet veel meer aan gebeuren.

Back on topic.

Vandaag Eindhoven woenselse markt rond 12:30. Een groene (neptunis) 8v met chromen wielen, dubbel ronde achterpijp en reflectorplaat tussen de achterlichtten.

Ik was zondag ff naar Grijpskerk geweest waar ik een hele mooie blauwe Calibra V6 zag staan aan de Groningerstraatweg.

Iemand van Opel Forum toevallig de eigenaar hiervan?

:P

In elkgeval zeer nette auto mijn complimenten! :thumbup

licht blauwe calibra gespot op t parkeer terrein bij t sportcentrum in drachten

rond 1100 u vond m mooi (mooie kleur)

kenteken rg -dd- ??

Nee ik ken hem niet, wel eens gezien die auto, maar die jongen, nee, wil ik niet kennen ook:jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven