• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Vanmiddag een calibra rood ZT-01 voor een onderlip onder de orginele vooorbumper,m3 skirts,en een diffusor achter 5 spaaks velgen voor op de raamband stond Opel power nederland en achterop het raam stond Stroeve motorsport. 15.25 uur op de V.Montgommerylaan en hij ging links af na de Fontys hogeschool.

wie?

origineel gepost door Oeteldonkie

8 augustus... 4x4 evenement...

DSC05865.JPG

Haha geniaal! king:

Rond 2én in Rotterdam op de

Burgermeester van Walsum weg een erg leuke en uitgebouwde

ORANJE Cali.

Aparte bumperset en erg aparte motorkap.

Kenteken geen idee, ging er te snel voorbij ;)

heb op de sloop in oosterhout een gifgroene cali zien staan met een gifgroene raamband met daarop NIGHTMARE zien staan. iemand die zn oude auto toevallig nog wil redden???????

origineel gepost door tcat

Rond 2én in Rotterdam op de

Burgermeester van Walsum weg een erg leuke en uitgebouwde

ORANJE Cali.

Aparte bumperset en erg aparte motorkap.

Kenteken geen idee, ging er te snel voorbij ;)

Misschien "dominator"???

Hade de calibra een blauwe sticker aan de zijkant?

Gister 02-10-'09 in nootdorp.

een Calibra met een ZWAAR overdone Japstyle klereherrie uitlaat. (een botter brulpijp is een FLuisterpijp vergeleken bij dit geluid :jerry )

en lexuslook achterlichten.

ik reed er achter Met een Vectra-B1 champagne met Xenon.

Willem

Vrijdag een getunede calibra blauw met bruin volgens mij, volgens mij was het in veendam of in de buurt daarvan...

origineel gepost door omega 3.0v6

heb op de sloop in oosterhout een gifgroene cali zien staan met een gifgroene raamband met daarop NIGHTMARE zien staan. iemand die zn oude auto toevallig nog wil redden???????

Toepasselijke tekst voor die Cali... Als je er nog eens komt maak er dan een foto van, ben wel benieuwd...

Gr Wesley

Bij mij op de Oosteinderweg in Aalsmeer staat steeds een zwarte/donkergrijze calibra, vrij standaard, maar hartstikke netjes, iemand van hier ??

hey wim, die zware klereherrie kwam uit mijn cali turbo, die had ik toen pas gekocht. (omega verkocht) de lelijke lexus lichten zijn er al uit . zit nu origineel terug in en wat betreft die herriepot die komt er zaterdag onderuit, daar komt de originele weer voor in de plaats. groetjes richard

origineel gepost door omega 3.0v6

hey wim, die zware klereherrie kwam uit mijn cali turbo, die had ik toen pas gekocht. (omega verkocht) de lelijke lexus lichten zijn er al uit . zit nu origineel terug in en wat betreft die herriepot die komt er zaterdag onderuit, daar komt de originele weer voor in de plaats. groetjes richard

:thumbup

origineel gepost door gsifreakje

origineel gepost door pipi1

Ik spot regelmatig een paarse cali met turbo spoiler in de woonwijk van mn ouders in Almere-Haven. Meer info heb ik niet omdat deze persoon altijd te snel voorbijrijdt. :D

euhmz das mijn cali turbo haha me broer rijd daar nu een tijd in hahaha als het goed is bij het kapsalon beautyfreakz was namelijk van haar die zaak maar die is sinds kort verkocht...

of is het deze calibra met turbo spoiler??

deze heb k daar gekocht een maandje geleden (nu andere wielen)

Terug
Naar boven