• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Vanavond uur of 10 ringweg eindhoven. Donkerblauwe V6 met lexuslook lichten achter, bodykit, L+R uitlaten, spoiler, paintbrush/sticker op de zijkant. Hij toeterde (ja sorry mijn motor was nog koud dus sprintje zat er niet in) en jij was aan het spelen met een BMW 3 serie.

vanochtend rond 8:45 vlakbij egmond, kwam vanuit richting castricum,

gif groene calibra met voor zo ver ik kon zien ook iets van stickers op de zijkant.

ik reed in zwarte calibra richting alkmaar

streetglow-calibra gespot vanmiddag in de buurt van monnickendam:thumbupwat een ziek lage cali!

gister gespot op weg van bakel naar deurne rond kwart voor 3 's middags.

een groene cali met een loei van een spoiler op de kofferbak.

iemand van hier?

Calibra in einddhoven gespot, andere voorbumper, motorkap, en vulcano bumper....helaas zat er een groot gat in het midden voor de trekhaak:thumbdown

Origineel gepost door TurboBjorn

Vanochtend op de Rijksweg in Maasmechelen, de gele Turbo van Alert38 (met zijschade:cry)

Yah,was ff naar race world geweest..

Was ff de prijs gaan vragen voor ne rieger race kit..

In mei gaat hem terug de spuitcabine in,dus alles komt goed :thumbup.

Was je ook met de cali in de buurt?

Origineel gepost door TurboBjorn

Ik stond aan de laatste lichten aan de rechterkant te wachten, toen jij terug richting autostrade reed.

Niet gezien,mss omdat k nog ma ne uur wakker was:)..

Volgende keer wel zwaaien he:P

gister op de A2, een goudige cali, met een extreme motorkap verlenging

ik reed er zondag (dus eergister) met mijn goudige cali, met een extreme motorkap verlenging.

Kwam vandaag een zwarte calibra tegen toen ik vanuit Ede richting wageningen reed. Mooie wagen!! Is het iemand van dit forum? Reed een witte Manta met gouden velgen.

Origineel gepost door mayhem

afgelopen weekend op goeree overflakkee (eiland onder rotterdam GEEN zeeland) een standaard calibra,enkel mooie wieltjes eronder.

volgens my zo'n iceland edition, die mooie ijsblauwige kleur. zou haast zeggen dat t Alfred was, maar die woont aan de andere kant van t land:P

Klopt, ik was het niet. :P

;) was t zelfde als de jouwe, echt een nette cali zo in t voorby gaan. gewoon strak met mooie wielen eronder:thumbup

vanochtend alweer gespot bovenstaande Calibra oranje met zwart dak dit keer aan de rand van Waalre t.h.v. rotonde autogarage (ging richting Plus ;))

Terug
Naar boven