• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Haast elke ochtend op de N274 (Koningsbosch - Schinveld) kom ik een bruin/oranje met zwarte uitgebouwde Calibra tegen. Ziet er erg strak uit. Volgens mij gaat de auto in Koningsbosch bij de rotonde altijd richting Echt.

Iemand van hier misschien? Lijkt me in elk geval een liefhebber.

Gister avond in Someren, Ik Kwam je tegemoet rijden op de witvrouwenberg...N Groen metallic cali, rondom gebumperd, en n soort airbrush of sticker op de zijkant... zag er goed uit! Iemand van hier toevallig?

Grtz Bas

de poolse heren komen met steeds mooiere wagens hierheen... (niet dat deze zo mooi is hoor :P )

Staat vlak bij mij op werk echt een gruwelijk mooi uitgebouwde vectra b...met dikke brocks :wors Zal eens n keer een foto maken

deze gespot in Zaltbommel en zag em ook rijden in Ammerzoden...Voorkant is een stuk dikker dan de achterkant :D

DSC00326.JPG

Vanmorgen (7.20 uur) op de A15 bij Wadenoijen.

Donker kleurige cali (zwart of donker-blauw),

velgen, lexus-lampen, spoilertje op de achterklep

en vier DTM-pijpen (2 links, 2 rechts).

Bestuurder droeg een oranje overhemd en ging de rijksweg af bij afslag Tiel. Hij was z'n auto lekker even aan het uitlaten.. :thumbup

Als je vanmiddag een blauwe cali spot op de snelweg A73 in Noord Limburg dan ben ik het, moet even een paar boodschappies plegen in Venlo voor de schaalmodelbouwhobby en de in te bouwen electrische raambediening van de cali :D

Nee maar een beetje gepaste gein tussendoor moet kunnen :jerry Om dan weer on topic te gaan, ik heb in Venlo op dat kleine pleintje bij Modelbouw Luthart voor de deur een volledig standaard novazwarte Calibra turbo zien staan, wat ik er van zag lag er iets van een tv of stereo op de achterbank.

Origineel gepost door Mirage

Jij bent een adverterend baasje he :D

Ik moet toch wat als ik de plaats wil omschrijven waar ik het ding gespot heb :P

da bedoelde ik niet dr stond er 1 tussen die zn auto te koop aanbood op marktplaats (post is inmiddels verwijderd). On topic

Een donkerblauwe V6 in Eindhoven in de buurt van de DAF met grote graphics op de zijkant, lexus achterlampen, sportvelgen en strijkplank.

Origineel gepost door Mirage

da bedoelde ik niet dr stond er 1 tussen die zn auto te koop aanbood op marktplaats (post is inmiddels verwijderd). On topic

Een donkerblauwe V6 in Eindhoven in de buurt van de DAF met grote graphics op de zijkant, lexus achterlampen, sportvelgen en strijkplank.

Deze (hier tijdens Asten 2005)?

Ergens deze week een volgens mij Baikalblaue calibra met iets van BSA racing velgen en kenteken wat eindigt op iets van 68 gespot op de kruising van de Geysterseweg en de Brugstraat (vlak voor de kapper en de Chinees) in my hometown Wanssum.

Rond 22.00 uur gespot... oranje Calibra met blauwe striping.

Hij woont, net als mij, ook in Oss.

Wie is dat ook alweer (forum-naam)?

om 10:52 een Calibra DTM bij de Shell in Nieuwegein, en later vandaag om 14:30 ongeveer een blauwe Calibra vlakbij Ochten die volgens mij van het ANWB tankstation af kwam, kenteken van deze laatste begon met iets van DB.

Vanmiddag rond 15;00 een groene Calibra Rieger achterbumper zo te zien 17" TSW DTM velgen (iets van die geest) en een grote raamsticker andere voorbumper.

Je stak de hand naar me was op het industrieterrein van Zevenaar (Tatelaar) even later stond je bij Breezan. Ik reed in een zwarte Corsa C

Origineel gepost door InjectTheVenom

om 10:52 een Calibra DTM bij de Shell in Nieuwegein, en later vandaag om 14:30 ongeveer een blauwe Calibra vlakbij Ochten die volgens mij van het ANWB tankstation af kwam, kenteken van deze laatste begon met iets van DB.

die zwarte in Ngein zie ik ook wel vaak rondrijden, ziet er niet echt flitsend meer uit die lak.

@DerOpelmann ik dacht even dat dat de mijne was :o

Ik heb ongeveer dezelfde achterbumper en skirts, en dezelfde kleur. Alleen de velgen en uitlaat kloppen niet en ik heb een meegespoten raamwerkje over mijn achterlichten.

Gespot aalsterweg bij de Shell rij ri valkenswaard een zwarte calibra zag maar een klein stukje van de achterkant ... zag we een diffusor en dubbele uitlaat,kenteken GP-XX-** tijd rond 19.45 uur

Terug
Naar boven