• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Net een blauwe V6 van na de facelift, bij parkeergarage Tolbrug (achterzijde) in Den Bosch.

Zag er helemaal origineel uit volgens mij op de velgen en uitlaat na :thumbup

Op de parkeerplaats van de Fontys in Eindhoven, bijna naast mijn auto, een rode calibra 16v, met iig lexusachterlichten wat ik zo zag...Iemand van hier?:thumbup

gister in hedel drie mooie cali's gespot.. Op de hoek van de Voorstraat in Hedel bij de friettent. Jullie waren daar vast aan et eten.

eenmaal de blauwe cali turbo 4x4 van Lfraaije hier op et forum

eenmaal een dik uitgebouwde goudkleurige cali, met glinsters :wub. Shogun (zo heet die toch?:P) spoiler achterop.. 4 jappendempers 2 links, 2 recht... donkere lexus achterlichten en nog wat spul..

en eenmaal een donkergroene cali met dikke velgjes

stonden alle drie achter elkaar, mini-meet haha

mooie wagens!!!

Dat klopt idd ja. We kwamen net van de meeting in Oss vandaan. We hebben daar even wat gegeten. En de rest heeft even ons nieuw huisje gezien.

Vanmorgen op de A58 rond 8.30 uur een rode calibra rode raamband zoin hoge vleugel achterop en donkere ramen.

Vorige week donderdag op parkeerplaats van het koning willem 1 college in den bosch deze calibra 4x4 gezien:

279970789.jpg

zag er heel goed uit!

Iemand van hier?

[edit: al gezien, het moet Lfraaije wel zijn:thumbup]

Nu nog je andere strips spuiten;)

net op TU terrein in eindhoven een cali turbo, beetje blauw/paars achtig. aangelaste booskijker en bumpers rondom...voor zover ik kon zien

leek me een ingevoere, kenteken begon weer met een L dus iets van . .-L?-??

Hahah das toevallig. De meid werkt daar en die had de calibra toen meegenomen vandaar dat ie daar stond. De strips liggen thuis en klaar voor de spuiter.

Ik heb gisteren 26-09-2007 rond 16.45uur een paarse calibra, (deze had een infinty onderlip van rieger onder de achterbumper) gezien op de rotonde bij schelluinen. Deze ging richting Gorinchem.

Origineel gepost door hanzel

Vorige week donderdag op parkeerplaats van het koning willem 1 college in den bosch deze calibra 4x4 gezien:

279970789.jpg

zag er heel goed uit!

Iemand van hier?

[edit: al gezien, het moet Lfraaije wel zijn:thumbup]

Nu nog je andere strips spuiten;)

Origineel gepost door Lfraaije

Dat klopt idd ja. We kwamen net van de meeting in Oss vandaan. We hebben daar even wat gegeten. En de rest heeft even ons nieuw huisje gezien.

Origineel gepost door Bandiet

Dat waren wij idd. Ik zat lekker aan de spare ribs :P

Trouwens, dat donker groen, moet novazwart zijn :D

Oh ja, helemaal achteraan stond een rode standaard Calibra.

Gr. Diederik

ja sorry klopt idd, moet idd zwart zijn haha...wat wil je als je opeens drie dikke cali's ziet, dan onthoud je niet alles ;)

maar die rode heb ik nie gezien eigk..

En van wie is die goude dan?

ik was nie met me eigen wagen, anders was ik wel ff gestopt..en had ook haast overigens, werk he :)

Een zwarte calibra in eindhoven, achterklep spoiler en dakraam spoilertje en kaafrot bij de wielkassen en onderkant :P

Zilvergrijze calibra in venlo, ander bumbersetje verlaagt en 17inch velgjes wel mooi ding.

Bekende van hier ?

gr

calibra gespot .

waar? Rotterdam schiemond.

Foto-ZYVWYJDK.jpg

Foto-K77YHLLU.jpg

wagen had flinke schade. links acher een thuiskomertje.

bumber gescheurd en nog een paar deuken.

( sorry voor kwali foto is van gsm)

Gespot 5 okt. om +/- 14:30 uur A9 afslag Amsterdam Zuid-Oost (Ikea) richting A2 Donker groene Calibra met oa. side skirts, kofferbak spoiler en dakraam spoiler... Zag er goed uit...

Ik stak mijn hand nog op......

Vandaag (zaterdag) gespot bij M-tech, een rode calibra. Volgens mij bbs velgen? dacht ik te zien vanachter t raam! Iemand van hier vandaag daar geweest?

Terug
Naar boven