• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

net in scheveningen in n parkeergarage bij de boulevard een grijze calibra met rode motor kap en is nog bezig met bumpers en side skirts zo als ik da kon zien wand die zaten nog in de grond lak.

:thumbupgoed bezig joh:thumbup

wij waren er met mijn manta en had hem er langs gezet

Gisterenmiddag in Weert Boshoven een grijze Calibra, lijkt vers gespoten en een grijze zonneband op de voorruit.

Nu weet ik zeker dat ik de foto hier op OF gezien heb, maar weet niet wie het is.

Hé mensen,

Ik heb een mooie:vertag rode Calibra, met links en rechts

een uitlaat gespot op de A27....

Zaten 2 heren voorin, en een mooie blonde dame achterin:vertag

Afslag Almkerk ging ik er rechts voorbij met mijn zilvergrijze Mercedes Sprinter!!

Groetjes,

Niels

Tijdje geleden alweer gespot,

Donkere groene/blauwe calibra op de A12 t.h.v velperbroekcirciut.

Dsc00065.jpg

Jos

Vandaag gespot in Heerenveen op industrieterrein Kanaal .

Zilvergrijze Calibra met lichtblauwe voor en achterbumper.

Heb je nog voor gelaten omdat daat meestal drukte is .

Iemand van hier ???

ricardo/gsi by de mac spijkenisse zaterdagnacht half 2..

ik was die zwarte corsa A die toeterde en duimpie gaf

Vandaag bij de Politie-academie in Drachten zag ik een donkergekleurde calibra staan, mooie donker gekleurde velgen eronder. Deze staat er vaker.

Zit de persoon hier ook op het forum of weet iemand van wie die is?

Zal kijken of ik even een fotootje kan maken dan is het wat duidelijker...

vandaag rond half 8 op de zuiderzeeweg in zeewolde een gele calibra met bodykit ik kwam je tegemoet op de kruising in een astra gsi

Vandaag in Putten, rode calibra met spoilerkitje en grijze stickers op de zijkant.

Rijd normaal in Renault Trafic voor mijn werk maar vandaag met mijn cali ivm kapotte bus.

De cali staat af en toe trouwens net om de hoek bij mijn werk, net om de hoek bij de Kerkstraat!!!

Iemand van hier?

Ook vandaag in weer 1 gespot...nu in Woudenberg...Blauwe met witte skirts en voorbumper. achterbumper was al in kleur meegespoten? somebody?

Vandaag langs de A4 stond een cali stil HELAAS....met sticker op de zijkant CALIBRA...anwb was er al bij... En mijn vader me uitlachen...JAAAHAAA pas maar op met je eigen cali anders sta je er ook zo bij:argue Start zijn eigen auto niet:jerry:jerry:jerry LEUK HE FORD RIJDEN whoehoe:P

Vandaag in heerlen een blauwe (arden blue?) cali gespot met lexus achterlichten en geloof een mantzel voorlip ...

je flitste nog even met groot licht waarop ik antwoorde..:)

je kwam van het centrum af richting kinderstad...

Terug
Naar boven