• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

origineel gepost door dudie-c20ne

origineel gepost door calibra_8v

@svdk20 mooie wagen om te zien!

weer eentje gespot,ditmaalnabij noordwijk/katwijk die richting

caligespot.jpg

deze calibra is bij mij in de garage in onderhoud.

heeft een 2.0 16v ecotec motor en word technisch perfect onderhouden. zijn vorige calibra staat bij ons op de zaak te koop met een km stand van 411.xxxkm.

grtz bjorn

Vertel hem de volgende keer dat de NL stikker eraf mag, dit kan echt niet meer anno 2010 ;)

gespot op de a27 thv houten richting het zuiden. een grijze cali 4x4 hadden allebei een cameratje bij de hand bij mij vrouw des auto's althans:wors ging met mijn gezin op vakantie naar zeeland

zeer nette cali.

Gistermiddag, ergens tussen 13:00 en 14:00 op de A50 richting het zuiden.

Calibra V6, donkere kleur, ik gok donkergroen met een achterbumper met een beetje gaas er in. Werd bestuurd door een vermoedelijk wat oudere man met grijs haar.

Kenteken LD-JJ-??

Iemand van hier?

bij rhenen op de N233 vanmorgen uurtje of 7 en vanmiddag uurtje of half 5 een rode calibra angel eyes xenon, lexus achterlichten chroom, diverse chrome lijsten rondom ramen toevallig iemand van hier???

vanmiddag omstreeks kwart voor 1,

en groene Cali 16v, met een raamband van Crazy Opel Friends,

bij de MC Donalds in venray!

mooi autotje, mooie velgen, ben alleen geen fan van de lexus look achterlichten.

Vandaag en gistere een aparte kleur blauw/groene calibra (color edition) in Peize(drenthe)

Gistere waarschijnlijk bij zijn huis vlak bij het pannekoekhuis/cafe

En vandaag op de ring van hoogkerk naar Peize /Roden.

Ik stak mijn vinger nog even op en jij seinde met je lampjes volgens mij. Ik reed in een blauwe B vectra.

Gr.paul

vandaag een groene calibra ter hoogte van nieuwe rondweg veenendaal ik stak me hand nog op naar je (rode cali) op de rotonde.

Vandaag wederom een aparte kleur blauw/groene calibra (color edition) in Peize(drenthe)

als ik hem weer zie zal ik proberen ff een foto te maken.

gr.Paul

nou net 2 min geleden op de a58 blauwe calibra met een v6 erin op de vluchtstrook met de anwb erbij gespot , iemand van hier ?

vandaag bij het martini ziekenhuis in groningen een blauwe calibra gespot.

Stond op de parkeerplaat bij de hoofd ingang (2e auto op de spoed parking)

bekende van hier???

gr.Paul

Gister (dinsdagavond) rond half 7 op de ring in Eindhoven tijdje achter een mooie verbrede donkerblauwe cali gereden tot aan het floraplein.. Had een gloedje nieuw kenteken.. weet alleen de 3 letters niet meer..

Maar wat betreft de auto :wub superstrakke wagen!

origineel gepost door kimmiej666

Gister (dinsdagavond) rond half 7 op de ring in Eindhoven tijdje achter een mooie verbrede donkerblauwe cali gereden tot aan het floraplein.. Had een gloedje nieuw kenteken.. weet alleen de 3 letters niet meer..

Maar wat betreft de auto :wub superstrakke wagen!

Heb er gisteren ook zoiets gezien op de rondweg ri floralaan

Gisterenmiddag rond 17.30 op de leenderweg ri Floralaan een uitgebouwde rieger?? calibra opc blauw ? met dikke duitse stijl velgen leek veel op brock B6 en zeer laag

Kenteken begon met 11-JVD

Terug
Naar boven