• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Net op de A12, een bergingsvoertuig met daaraan hangend een groende Calibra (DTM?) waarvan de voorkant uitgebrand is.

Iemand van hier?

gister 4 calibra's gespot in rotterdam zuid

1 bij de mac in zuid een rode

1 rode en groene,stonden geparkeerd vlakbij een drukke kruising

en 1 grijze(uit polen) bij de lidl

Maandag 6-6-2011 rond 17:00, een paarse (north cape) Calibra DTM SG-TJ-?? Op de Markeweg tussen de Blesse en Blesdijke. Ik reed in een zwarte Zafira OPC richting de Blesse, jij richting Blesdijke.

@jurekje wrote:@nova.... wrote:@caliberty wrote:@HardcoreHell wrote:Gisteren gespot in hartje Valkenburg (Lim.).

Rood/zwarte calibra, uitgebouwd, dubbele uitlaat.

Oude van Wil dacht ik....

Denk wel dat dat mijn oude Calibra was ja .

Rijd nu mijn schoonzoon en dochter mee rond , en die wonen in Brunsum .

Greetsssssssssssssssssssssssss Wil

Die zagen wij ook van de week de NN-GN met CTN sticker op de voorraam op het Doorvaartplein bestuurder stond voor ons in de Jan linders tijd 17:35

als die van de schoonzoon van Wil is dan zit er geen ctn stikker er op maar van cdt

Heb je helemaal gelijk in... excuses!

vanmiddag in arhnem presikhaaf en op het velperbroek cirquit een volgens mij standaard calibra met beige intrieur en ik geloof standaart bbs velgen? iemand van hier? stak mijn duim nog op:D want zag er netjes uit:P

Iets gespot... volgens mij een calibra :puke

f1mht.jpg

@nova.... wrote:@caliberty wrote:@HardcoreHell wrote:Gisteren gespot in hartje Valkenburg (Lim.).

Rood/zwarte calibra, uitgebouwd, dubbele uitlaat.

Oude van Wil dacht ik....

Denk wel dat dat mijn oude Calibra was ja .

Rijd nu mijn schoonzoon en dochter mee rond , en die wonen in Brunsum .

Greetsssssssssssssssssssssssss Wil

Die zagen wij ook van de week de NN-GN met CTN sticker op de voorraam op het Doorvaartplein bestuurder stond voor ons in de Jan linders tijd 17:35

als die van de schoonzoon van Wil is dan zit er geen ctn stikker er op maar van cdt

[rquote=1890661&tid=61737&author=HardcoreHell]Een rosberg editie, heeft te koop gestaan bij Keijzer in Helmond.

Is van een teamlid van CTN.[/rquote]

Wist ik al jan.. jongen en de meid wonen in Eindhoven. weet ook waar maar dat zeg ik niet;)

Al even geleden, maar vorige week woensdag reed er een rode Calibra achter me op de Rijnlaan in Zwolle

Was zo rond 12:45, en er zat een kalende man achter het stuur en een donkerharige dame in de bijrijdersstoel.

Kenteken was geloof ik, iets met GD-TX-xx

Vandaag tegen half 4 16VCalibra gespot in Vriezenveen bij DHZ-Twente voor de deur! Wel een eindje rijden vanaf Den Haag:P

Strakke wagen:thumbup

Terug
Naar boven