• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

is mijn oude cali :P

25kh6hy.jpg

C20NE 1992

[rquote=1899075&tid=61737&author=harryastra]Vandaag tegen half 4 16VCalibra gespot in Vriezenveen bij DHZ-Twente voor de deur! Wel een eindje rijden vanaf Den Haag:P

Strakke wagen:thumbup[/rquote]

De mijne staat ook bij DHZ een zwarte turbo, en ik woon zelf in Rotterdam.

Voor kwaliteit en expertise is het soms waard om een eindje om te rijden.

is dat die 1 waarbij de 2 voorste veerschotels zo ver verrot waren dat er een nieuw front aan gelast moest worden??

zoja, kan je zeggen dat die dr weer strak bij staat ( het front dan )

heb m maandag mogen bekijken

Klopt, moest heel wat aan gebeuren.

Staat al sinds september bij Niels.

Als het goed is, kan ik hem volgende week ophalen.

Dan kan ik weer van mijn calibra genieten.

idd een eind rijden ja :P. maar voor goed werk heb ik wel wat tijd en geld over :D. bedankt voor je compliment :D.

groetjes ram

[rquote=1899075&tid=61737&author=harryastra]Vandaag tegen half 4 16VCalibra gespot in Vriezenveen bij DHZ-Twente voor de deur! Wel een eindje rijden vanaf Den Haag:P

Strakke wagen:thumbup[/rquote]

Niet stiekem met mijn calibra ervandoor gaan heh :D. als niels de jouwe af heeft gaat die als het goed is aan de mijnes beginnen :D

[rquote=1899349&tid=61737&author=inayat]Klopt, moest heel wat aan gebeuren.

Dan kan ik weer van mijn calibra genieten.[/rquote]

[rquote=1898924&tid=61737&author=McKaamos]Al even geleden, maar vorige week woensdag reed er een rode Calibra achter me op de Rijnlaan in Zwolle

Was zo rond 12:45, en er zat een kalende man achter het stuur en een donkerharige dame in de bijrijdersstoel.

Kenteken was geloof ik, iets met GD-TX-xx

[/rquote]

En zostraks gespot bij Opeldealer Smit&Co in Zwolle.

Stond in de werkplaats op de brug.

Wat gaat er gebeuren dan :o

[rquote=1899583&tid=61737&author=16VCalibra]Niet stiekem met mijn calibra ervandoor gaan heh :D. als niels de jouwe af heeft gaat die als het goed is aan de mijnes beginnen :D

[rquote=1899349&tid=61737&author=inayat]Klopt, moest heel wat aan gebeuren.

Dan kan ik weer van mijn calibra genieten.[/rquote][/rquote]

motorblok reviseren met gesmeede zuigers en stalen drijfstangen :D alles lekker vers dalijk :D dan is zo goed als heel me auto weer nieuw haha :jerry

[rquote=1882187&tid=61737&author=nova....]Calibra rood FZ JJ Insulindelaan (berenkuil) 14:55[/rquote]

Was de auto in originele staat dat je je kan herinneren?

Het kan namelijk goed zijn dat ik dat was want ik ben namelijk iedere dag in eindhoven.

Allen met een iets ander kenteken FJ-JZ

[rquote=1900095&tid=61737&author=16VCalibra]motorblok reviseren met gesmeede zuigers en stalen drijfstangen :D alles lekker vers dalijk :D dan is zo goed als heel me auto weer nieuw haha :jerry[/rquote]

Als je dan toch bezig bent doe het dan goed en stop er meteen een grotere turbo op en breng de auto naar Gema Motorsport zodat het ook heel blijft :afro

ik doe het ook goed, eindresultaat zie je wel verschijnen :P. en hoezo moet ik naar gema dann???

[rquote=1903553&tid=61737&author=InjectTheVenom][rquote=1900095&tid=61737&author=16VCalibra]motorblok reviseren met gesmeede zuigers en stalen drijfstangen :D alles lekker vers dalijk :D dan is zo goed als heel me auto weer nieuw haha :jerry[/rquote]

Als je dan toch bezig bent doe het dan goed en stop er meteen een grotere turbo op en breng de auto naar Gema Motorsport zodat het ook heel blijft :afro[/rquote]

een zwarte/donkere calibra gezien op het kruispunt bij de praxis in goes , met links achter een thuiskomertje :P

Je kent het wel he boven de 300pk raak je je vriendschap met de verdeelbak kwijt :P

[rquote=1903744&tid=61737&author=16VCalibra]ik doe het ook goed, eindresultaat zie je wel verschijnen :P. en hoezo moet ik naar gema dann???

[rquote=1903553&tid=61737&author=InjectTheVenom][rquote=1900095&tid=61737&author=16VCalibra]motorblok reviseren met gesmeede zuigers en stalen drijfstangen :D alles lekker vers dalijk :D dan is zo goed als heel me auto weer nieuw haha :jerry[/rquote]

Als je dan toch bezig bent doe het dan goed en stop er meteen een grotere turbo op en breng de auto naar Gema Motorsport zodat het ook heel blijft :afro[/rquote][/rquote]

zien we dan wel weer.. de bak heeft nu ook wel eens ontiegelijk hard op zn donder gehad. olie dat er uit komt is altijd schoon zonder metaaldeeltjes ofzoo.. tis gewoon met beleid rijden en niet elke dag 10x volgas wegtrekken

net 2 calibra's gespot

een blauwe en een zwarte

helaas op de sloop(populier) in rotterdam

een 8 v en een 16,bijde met leer

Blauwe met witte ongespoten ??? bumpers en spoiler gespot in Apeldoorn komende uit de Europaweg en ging de Arnhemseweg op.

In bergen op zoom rond 1 uur ( vlak bij de stad )calibra gespot donkere kleur met voor een stukje roode bumper

Terug
Naar boven