• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Vanmorgen gespot op het Ghandiplein in Utrecht(overvecht) **-VX-65...

Zag er op het snelle gezicht goed uit!

Gr.

Pastra

Volgens mij vandaag Drakos zien rijden rond 13:15.

Ik kwam van de n219 vanaf zevenhuizen en stond bij de stoplichten afslag den Haag/Zoetermeer richting A12.

Jij kwam vanaf de A12 omhoog rijden richting Gouda-west/Moordrecht.

En als jij het niet was, dan was het een andere vette rode Calibra met rieger spoilers en een subaru uitlaat.

@rickwerf wrote:beter opletten ik dacht dat ik de enige nog was met een calibra in deze omgeving,

nee hoor,drakos zit in de buurt,en ik heb er ook nog 1 :jerry en geloof dat er ook nog een zwarte cali in de buurt rijd

rijden er hier in gouda 3 voor zover ik weet. ik en nog 2 rode/roze :angel

zijn er nog wel genoeg maar ze worden schaars

Deze heeft idd op marktplaats gestaan voor een eurotje of 1800 van een liefhebber, en het is zo te zien een beste klap geweest want de gordelspanners zijn er ook uit geschoten zonde man.

Vandaag in Zoetermeer op de Fokkerstraat een zwarte calibra, met grote velgen.

Ging toen linksaf de Philipsstraat in.

volgends mij vandaag de oude cali van bjorn (dudie_c20ne)gespot op de sloop in rotterdam(de populier

hij stond btw niet op de sloop zelf he :D maar geparkeert op de parkeerplek van de populier

donkerblauw of paarse calibra gespot met ledstripjes boven de koplampen, was rond half 4-kwart voor 4 vlakbij goes op de snelweg

@DeMeistah wrote:donkerblauw of paarse calibra gespot met ledstripjes boven de koplampen, was rond half 4-kwart voor 4 vlakbij goes op de snelweg

denk dat je deze bedoelt

CTN2011_085.jpg

@Vannos wrote:@DeMeistah wrote:donkerblauw of paarse calibra gespot met ledstripjes boven de koplampen, was rond half 4-kwart voor 4 vlakbij goes op de snelweg

denk dat je deze bedoelt

CTN2011_085.jpg

deze blauwe is van mijn zoon Danny, lid van OC Zeeland, voor zover ik weet geen leds

groetjes, Saskia

Heeft denk ik schade gereden.

Heeft idd op t forum te koop gestaan, toen ook al zonder voorlip.

Maar heb verder ook nog niet veel goeds gehoord van dit bedrijf.....

Terug
Naar boven