@McKaamos wrote:@CalibraOverijsel wrote:@McKaamos wrote:Ik ken Remon wel ja
Geen idee of hij hier ook op t forum zit, maar spreek em zo nu en dan wel.
Was wel jammer te horen dattie z'n Calibra weg deed, maar zo aan de plannen te horen issie in goede handen terecht gekomen.
Spuitwerk onder de motorkap heeftie zelf gedaan trouwens
Heb ook nog wel ergens foto's van die Calibra op Opel Treffen in Dronten dit jaar, zonder gespoten motorblok
Aah kijk dus je kent hem persoonlijk.
Klopt maar hij wou wat anders ofzo? Ik ga aanstaande vrijdag nog even bij hem langs, hij had nog een originele demper liggen dus kwam mooi uit. En gaan hem er dan even onder hangen natuurlijk.
Naar mijn idee is hij zeker in goede handen terecht gekomen. Ik ben vanaf dat ik een jaar of 6-7-of 8 oud was al gek van calibra. Iedere keer als ik er een zag moesten mijn ouders stoppen met rijden bijvoorbeeld om even te kijken en natuurlijk een foto nemen als we de camera mee hadden. Ook al verschillende model auto's ervan. Eigenlijk al heel lang mijn droomauto om het maar zo te noemen en nu heb ik er gelukkig een hoe mooi kan het zijn!
haha oke opzich ziet het spuitwerk er wel grappig uit hoor maar kon wat netter afgeplakt, maar ach je kan niet alles hebben.
Heb je die foto's makkelijk bij de hand? Anders mag je ze me wel sturen is altijd leuk toch!!
Zal eerdaags trouwens even een project page aanmaken.
Inderdaad, ik ken m
Hij wou inderdaad wat anders, zuiniger met brandstof en belastingvrij in verband met z'n werk en de kilometers die hij nu dagelijks aflegt.
Foto's zal ik even moeten opzoeken. Zwerven wel ergens in m'n fotoalbums als het goed is.
Eentje heb ik al even bij je projectpagina erbij gezet. Staattie samen met die van mij mooi te zijn
Haha Nou veel zuiNiger zal die nu denk ik niet rijden. Hij heeft nu een Volvo automaat jaren 90 type weet ik zo niet.. Haha ik zag de foto al staan mooi hoor! En bedankt voor de foto!