• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Vandaag in Zwolle:

North Cape kleurige Calibra V6 met LED achterlichten en Xenon in de neus. Dubbel rond uitlaatje er onder.

Heldere led achterlichten?

Als het goed is ken ik hem en zijn dat mijn ex achterlichten, gister ook nog weer gezien in zwolle.

Dubbel pijpje van Simons :wub

Jou nog nooit gespot!?

Yup, kenteken met iets van GR-VZ-?? als ik het me goed herinner.

Kwam me voorbij op de marsweg bij de stoplichten naar assendorp.

Toch wel appart om achter een Calibra te rijden. leuk uitzicht :P

Grappig om de oude cali van mijn broer op dit forum te vinden!

hij heeft nu trouwens een Opel Combo 1.4i uit 1997. Zoals je al ziet een benzine uitvoering. hij heeft nu een combo gewoon voor het gemak , hij heeft namelijk een drive in show , en deze combo bied uitkomst voor vervoer van geluids set en dergelijke ;) En Jori , ik heb je nog niet gespot haha! :thumb

Vandaag in Berlicum vlakbij het centrum in dezelfde straat deze 2 gespot:

0-SAM_5519_zpsaf3669dc.jpg

0-SAM_5518_zps34300060.jpg

Vandaag van een liefhebber zijn cali gespot maar helaas teveel schade nu ben ik bang.

Rijdt een man van 50+ in altijd heel zuinig op zijn auto enzo. Zover ik kon zien stond de auto daar geparkeerd en is er een auto vol tegen aan gereden. De spullen van het ongeluk lagen daar nog half op de straat en in de bosjes.

20130212155703.jpg

20130212155706.jpg

Hij had laatst nog een kleine schade laten maken en laten spuiten. Je zult je auto maar zo parkeren en de dag erna zo aantreffen :cry

zo dat is lekker dan,,, zo te zien staat de cali ook nog tegen die lantaren paal.

te bedonderd om ff een briefje te leggen

@Maurice89 wrote:Vandaag van een liefhebber zijn cali gespot maar helaas teveel schade nu ben ik bang.

Rijdt een man van 50+ in altijd heel zuinig op zijn auto enzo. Zover ik kon zien stond de auto daar geparkeerd en is er een auto vol tegen aan gereden. De spullen van het ongeluk lagen daar nog half op de straat en in de bosjes.

20130212155703.jpg

20130212155706.jpg

Hij had laatst nog een kleine schade laten maken en laten spuiten. Je zult je auto maar zo parkeren en de dag erna zo aantreffen :cry

Kan letterlijk wel janken als ik mn Calibra zo aantref. Wat jammer...

@KiLLaHeRTz wrote:@Astralfred wrote:2 spots in Druten vanmiddag rond kwart voor 1. Blauwe Calibra bij de Rabobank met oa dikke uitlaat en dik uitlaatgeluid ;) . En een bronze/grijze (had zonnebril op) met BBS eronder in de winkelstraat.

De blauwe werkt bij de profile Tyrecenter. Maar de bronze/grijze ben ik nog niet tegengekomen in Druten? Ikzelf rij met een groene/blauw (kameleon, color editie) calibra turbo rond in druten en omgeving.

Blauwe is nu matgrijs met carbon motorkap etc, grijze is al een tijdje weg

Calibra gespot in Drachten: LB-**-87

Was vroeg in de middag. De calibra reed bij de scholen (liudger)

Had een sticker op achterraam

@JesperS wrote:Net bij de Jumbo hier in Arnhem, een rode, met op de achterruit de tekst 'Opel Calibra'. Zag er mooi uit!

hey die is van mij

haha rood is ie niet meer helaas met de sneeuw zijn de bumpers afgebroken vorige had ie 6 verschillende kleuren hij staat nu in de primer

hij word binnenkort mat donker grijs

Vanochtend in "'t Wild" deze Calibra gespot. Zo te zien staat ie er al een tijdje..

Hij heeft ook al ruim 6 jaar geen apk meer.. :(

0-SAM_5606_zps3427dc38.jpg

Terug
Naar boven