• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

2weken geleden... zilveren Rieger Calibra in 't Harde gespot.

Zag m in een flits, dus kan ook wit zijn geweest :p

Zaterdagmiddag LX-VB grijs voor standaard 5 spaaks en achter een 18 inch Y spaak in Middelburg vrijlandstraat bij het winkelcentrum.... tijd 17:30

Dank je Maurice. Ik heb mijn camera vrijwel altijd op zak, dus als ik dan iets leuks zie dan kan ik het ook gelijk vastleggen.

Die rode was inderdaad erg netjes. Op een klein plekje linksachter na was hij ook helemaal roestvrij.

Was vandaag voorbij de sluizen in Terneuzen.

Reed een rode Calibra mij tegemoet met een oudere heer in. Had hem eerst niet gezien tot ie me seinde met zijn lichten.

Even naar elkaar gezwaaid.

Dit is pas de 2e Calibra die ik zelf ben tegen gekomen in 4 jaar tijd.

Vanmorgen iets na 8:00 uur een oranje uitgebouwde calibra met dikke wielen verlaagd in het midden zat DT .. de voorbumper was wit Bezuidenhoutseweg ri Vredeoord

Afgelopen donderdag in Tenerife spanje.

Calibra 2.0 i.

Foto720-LWWY73LM.jpg

Foto720-XXTPBMRQ.jpg

Vandaag in Oss een 2.5 V6:

Ik zag ook nog een grijze A1 in Nistelrode. Het kenteken was iets van DG-PF-.. Hij reed me vandaag maarliefst 3 keer tegemoet in Nistelrode. Hier kon ik uiteraard geen foto van maken. :hmmz

Terug
Naar boven