• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

Ik zag er gisteren avond nog een rijden in de buurt van Hoensbroek/Schinnen. Was meen ik een groene Calibra met een behoorlijk grote spoiler achterop.

Gisteren bij de mac in Best een antraciet kleurige calibra ZG-22 zat een 1 in het kenteken en had een ovale einddemper met een lichte grom er in. Tijd rond 18:00 / 18:15 uur.

Gistermiddag witte cabrio kenteken begon met GF-TF reed van de Meerenakkerweg de Dillenburgstraat op tijd rond 15:20 uur. Prachtig :thumb

Afgelopen vrijdag (11-9-15) bij de Jumbo in Vlaardingen. Rond een uurtje of 14.00 een schitterende zwarte turbo! :thumb :thumb :-D

Ja die is van Inayat op het forum hier. Komt uit spijkenisse of hoogvliet.

Edit: woont in vlaardingen trouwens dacht ik zo, zag em laatst ook weer staan in vlaardingen bij een flat.. Flat komt me bekent voor op oudere foto's

Deze calibra staat al bijna een week bij de bp tankstation langs de a50 (eerste BP vanaf veghel)

weet iemand van wie deze is en waarom die daar al bijna een week staat?

Morgen rij ik er weer langs en wil even foto's van dichtbij maken.

Gisteren een rode Calibra gespot op de N205 richting Hoofddorp rond 16:30.

Hier rij ik dagelijks, maar nog nooit eerder gezien. Misschien iemand van hier.

@AvB wrote:Afgelopen vrijdag (11-9-15) bij de Jumbo in Vlaardingen. Rond een uurtje of 14.00 een schitterende zwarte turbo! :thumb :thumb :-D

Klopt, die is van mij.

En ja Ram, ik woon nu in Vlaardingen.

@vectra208v wrote:Deze calibra staat al bijna een week bij de bp tankstation langs de a50 (eerste BP vanaf veghel)

Ik heb deze een tijdje zien staan in best op een carpool plaats richting de legerplaats in oirschot.

@Haasje17 wrote:@vectra208v wrote:Deze calibra staat al bijna een week bij de bp tankstation langs de a50 (eerste BP vanaf veghel)

Ik heb deze een tijdje zien staan in best op een carpool plaats richting de legerplaats in oirschot.

Kwam er gisteravond weer langs op de A50 maar zag hem niet meer staan (was ook vrij donker) maar volgens mij is die nu weg.

Weet alleen nog steeds niet van wie die nou is ;)

@inayat wrote:@AvB wrote:Afgelopen vrijdag (11-9-15) bij de Jumbo in Vlaardingen. Rond een uurtje of 14.00 een schitterende zwarte turbo! :thumb :thumb :-D

Klopt, die is van mij.

En ja Ram, ik woon nu in Vlaardingen.

lijkt wel een beetje op die van mij

volgens mij is die van jou ook echt zwart en die van mij antraciet

wat is nu precies van Irmscher en wat van Zender?

Klopt Duurt.

Ik had ook de irmscher/zender voor en achter bumpers er op zitten. Heb ze vervangen door originele bumpers met rieger onderlipjes. Zijskirts zijn hetzelfde.

@Duurt wrote:volgens mij is die van jou ook echt zwart en die van mij antraciet

wat is nu precies van Irmscher en wat van Zender?

Wat je er nu onder hebt. Is van Zender.

Die van Irmscher is bijna hetzelfde. Alleen loopt ie door aan de onderkant. Kan je evt. googlen, is meestal foto van een rode calibra.

Terug
Naar boven