• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Calibra GESPOT

astrawez wrote:
Zaterdag zag ik in Rotterdam deze Calibra uit 1993, welke sinds 1994 van de huidige eigenaar is.

quote]

Bij mij in het blok heeft iemand ook een zelfde kleur Calibra, ook 1993. Heeft hem nieuw gekocht en heeft hem nog steeds. wel met de nodige (parkeer) krasjes en deukjes maar vrijwel roestvrij.

@vectra208v wrote:Deze calibra staat al bijna een week bij de bp tankstation langs de a50 (eerste BP vanaf veghel)

weet iemand van wie deze is en waarom die daar al bijna een week staat?

Morgen rij ik er weer langs en wil even foto's van dichtbij maken.

Deze stond een tijd geleden bij de Macro in best op de Carpoolplaats voor een paar weken.

Eerder deze week weer eens een andere Calibra gezien (die niet van mij of mijn vader is), een goudkleurige in de buurt van Heerlen. Aangezien Calibra's toch zeldzamer worden is het wel leuk om er af en toe nog een in het wild tegen te komen :D

@renej wrote:Volgens mij is dit de calibra van Duurt hier op het forum tenminste het lijkt erwel op

http://www.112marum.nl/zevenhuizen-opnieuw-boem-op-beruchte-kruising/

Damn :wtf :wtf Het ziet er wel zo uit, zelfde velgen, voorspoiler, achterspoiler, de buizen van de intercooler...

Ik ben er ef stil van, In het artikel staat dat beide bestuurders met de schrik vrij gekomen zijn, Gelukkig maar,

al is het erg zuur als je zo aan het einde van een geliefde bolide komt

@Duurt wrote:klopt maar kan het gelukkig navertellen, als hij mij bij de deur geraakt had was het minder afgelopen

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/110879/Auto-s-botsen-op-elkaar-bij-Een-West" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben bekend met die ***** kruising daar en natuurlijk is het aller belangrijkste dat jij er goed uit komt.

Het is alleen eeuwig zonde van je calibra hier vind je geen tweede meer van.

hopen dat ze ooit eens wat aan die kruising gaan doen daar.

@renej wrote:@Duurt wrote:klopt maar kan het gelukkig navertellen, als hij mij bij de deur geraakt had was het minder afgelopen

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/110879/Auto-s-botsen-op-elkaar-bij-Een-West" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben bekend met die ***** kruising daar en natuurlijk is het aller belangrijkste dat jij er goed uit komt.

Het is alleen eeuwig zonde van je calibra hier vind je geen tweede meer van.

hopen dat ze ooit eens wat aan die kruising gaan doen daar.

ik weet dat het een gevaarlijke kruising is dus reed ook al niet al te snel maar de ander kwam hier niet uit de buurt en had te laat gezien dat het een kruising was

het was vroeger een voorrangskruising maar hebben ze later weer gelijkwaardige van gemaakt, is nu een actiecomité voor opgericht om hem veiliger te maken

Beste Duurt, Ik ben er in ieder geval erg blij om ondanks de ellende van een dergelijk ongeval

dat je er zelf ongeschonden uit bent gekomen, :thumbup

Heel veel succes gewenst met de afhandeling van dit alles,

Groeten van Paul

@Corsaliefhebber wrote:Beste Duurt, Ik ben er in ieder geval erg blij om ondanks de ellende van een dergelijk ongeval

dat je er zelf ongeschonden uit bent gekomen, :thumbup

Heel veel succes gewenst met de afhandeling van dit alles,

Groeten van Paul

Paul bedankt voor de goede wensen, hopend dat de afhandeling gunstig uit valt

was wel extra zuur, een uur later zou iemand komen die wel belangstelling bij de Calibra had

Groet, Duurt

Nadat ik em in het echt had gezien ja en 300 euro is niet een stuk minder maargoed jammer :angel

@Duurt wrote:@16VCalibra wrote:Had em nou aan mij verkocht 3 maanden geleden Duurt :???:

we waren het eens over de prijs maar toen bood je later ineens een stuk minder :angel

toen je hier was en de auto bekeken en er in gereden had, hebben we de prijs afgesproken, de afspraak was dat ik hem voor je vast zou houden voor die prijs tot je zeker wist of je van baan ging veranderen, ik heb me aan die afspraak gehouden maar jij appte een aantal dagen later of ik hem ook voor 300 euro minder wilde verkopen!

verder vind ik jou opmerking ongepast "had em nou maar aan mij verkocht 3 maand geleden"

net alsof het ongeluk dan niet zou zijn gebeurd of dat de Calibra dan nog heel zou zijn of of of

ik ben blij dat ik het kan navertellen, 1 meter verder en hij had mij aan de bestuurderszijde in de deur geramd, daar moet je geen grapjes over maken, het leven is mij heel wat meer waard dan een stuk blik, ook al is het een Calibra Turbo

vergeet dat nooit

Omdat ik ook weet voor hoeveel mn maatje em aan jouw heeft verkocht. Ik heb verder na de proefrit die week ook nog nagedacht aan de kosten die het meebrengt om de puntjes op de i te zetten, want perfect was ie niet, er moesten een aantal dingen aan gebeuren en dat weet ook jij.. Verder vindt ik het persoonlijk niet reëel dat je het geld wat je erin hebt gestoken terug wilt verdienen door het door te berekenen aan mij in de prijs. Wel eerlijk maar niet reëel..

Maar even goede vrienden hoor Duurt, vindt het alleen jammer dat de Calibra zo is geëindigd! Maar inderdaad het allerbelangrijkste is dat jij zelf niks hebt ;)

Groetjes Ram

Terug
Naar boven