• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Cascada GESPOT

Zojuist had mijn blauwe Cascada op de A17 vanuit Moerdijk richting Roosendaal een leuke ontmoeting met een andere Cascada, die ik inhaalde. Uiteraard heb ik net als de bestuurder van de andere vriendelijk gezwaaid. Het was de eerste Cascada die ik zag rijden (behalve de mijne uiteraard). Wat een mooie auto is het toch!!

Wellicht een deelnemer aan dit forum? king:

@RISL wrote:Vanmorgen een blauw/paarse met zwarte softtop en enorme velgen!

Lijkt de mijne wel, die heb ik echter op 21 mei 's middags gekregen.

@CharlesK wrote:@RISL wrote:Vanmorgen een blauw/paarse met zwarte softtop en enorme velgen!

Lijkt de mijne wel, die heb ik echter op 21 mei 's middags gekregen.

Wellicht deed de dealer zelf nog even een rondje?

Was in Roosendaal volgens mij dat ik 'm tegen kwam.

Kwam trouwens gisteren nog een witte Cascada tegen met zwarte softtop en zwarte velgen, op de A16 vanaf Moerdijk richting Breda.

Donkergrijze, erg mooie kleur, gisteren rond 17:30 op de Backer en Ruebweg in Breda. Ging richting A16.

Laatst zag ik al een witte met lichtbruin dak in Den Bosch rijden.

Vandaag zag ik deze. Ik zie ze nog niet zo vaak in het wild, dus vond het wel een fotootje waard.

10187709064_493609364f_o.jpg

Van de Week op de A13 een gespot, hoe laat en wanneer weet ik eigenlijk niet meer, Was zwart of heel donker rood..

Willem

Vanmiddag een cascada champagne met zwart dak gespot Nieuw fellenoord deze ging links richting Stationsplein tijd 13:48 uur

@RISL wrote:Ik reed gisteren langs Opel Nederland in Breda en zag daar een Cascada staan!

Donkerrood met een rode softtop, erg mooi kleurcombinatie!

Die combinatie wilden we ook bestellen, maar dan met de nappa bruine bekleding en stoelen.

Niet verkrijgbaar, alleen met zwart, belachelijk. :cry

Zonde hoor, dan zou ik kiezen voor de juiste exterieurkleur+softtopkleur en dan naderhand een ander lederen interieur erin, als je dat echt graag zou willen.

Interieur is voor ons belangrijker, want de buitenkleur zie je niet als je erin rijdt en watertandend naar de auto toelopen vanwege de kleur doen we sowieso niet.

Dit komt omdat we beiden motorfanaten zijn. De kleur zwart in ieder geval niet want dat heeft mijn laattste auto. ;)

Noga met mokka dak leek ons beter.

Afgelopen weekend een matoranje Cascada met een rood dak. Weet niet precies meer waar, maar in of rond Breda.

@astrawez wrote:Ook handig, een Cascada als verhuiswagen..

Ik zag ooit eens een Porsche cabrio wegrijden bij de intratuin met een staande plant op de bijrijdersstoel. Die plant stak een meter uit boven de auto.Zag er echt grappig uit :D

Terug
Naar boven