• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opel combo en wat kan je er mee

Ik weet niet of je deze mooi vind:

OpelCombo.jpg

kijk jerk het is een begin,dit is dan wel niet mijn smaak,dacht iets met raampjes achter

verlaagd ,mooie velgen,wil eigenlijk een beetje naar het idee van een mini campertje

heb poosje geleden wat van gezien ergens op een of ander treffen.

vgr tonsr.

kijk jerk het is een begin,dit is dan wel niet mijn smaak,dacht iets met raampjes achter

verlaagd ,mooie velgen,wil eigenlijk een beetje naar het idee van een mini campertje

heb poosje geleden wat van gezien ergens op een of ander treffen.

vgr tonsr.

Ik denk dat het voorbewerken en spuiten het nodige gekost heeft. Of misschien heeft hij het zelf wel gedaan. Voor mij geldt hetzelfde; genoeg auto`s en ik heb al een Combo. Nu eerst m`n Bitter klaar maken voor de keuring.

Ik denk dat het voorbewerken en spuiten het nodige gekost heeft. Of misschien heeft hij het zelf wel gedaan. Voor mij geldt hetzelfde; genoeg auto`s en ik heb al een Combo. Nu eerst m`n Bitter klaar maken voor de keuring.

Ik heb € 1750,- geboden, maar dat bod is verwijderd. Ik denk dat hij echt € 2400,- wil hebben en dat is niet echt onredelijk vind ik.

Ik heb € 1750,- geboden, maar dat bod is verwijderd. Ik denk dat hij echt € 2400,- wil hebben en dat is niet echt onredelijk vind ik.

Tja leuk Combootje haha..

ik heb er nog eens een gekocht voor 300 euri incl C20XE:

T was dan ook niet veel qua combo, maar ging als een raket!!

100_0151.jpg

100_0148.jpg

100_0143.jpg

100_0153-1.jpg

Willem

Tja leuk Combootje haha..

ik heb er nog eens een gekocht voor 300 euri incl C20XE:

T was dan ook niet veel qua combo, maar ging als een raket!!

100_0151.jpg

100_0148.jpg

100_0143.jpg

100_0153-1.jpg

Willem

Terug
Naar boven