• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Commodore B coupé GS/E 3.0 24v

bettus accu

Post veel
hallo allemaal,

sinds kort weer bezig met een nieuw project voor een klant. de auto ehb ik vanaf het begin af aan al foto's van. nu heb ik alleen nog fotos dat hij net in de lak staat. origineel opel kleur nummer 135. de auto is gestraald en in de lasmenie gezet. er komt een 3.0 24v in. weidner veren met bilstein dempers eronder. assen en delen zijn gezandstraalt. worden zwart gespoten. alle bouten zijn gestraalt en die breng ik morgen naar de galvaniseerder.

IMAG0173.jpg

IMAG0172.jpg

IMAG0171.jpg

IMAG0170.jpg

IMAG0169.jpg

IMAG0168.jpg

IMAG0167.jpg

IMAG0166.jpg

IMAG0152.jpg

IMAG0151.jpg

Het is weer echte ouderwetse vakmanschap wat hier naar boven getoverd wordt, fijn dat er nog steeds weer van deze auto's terug komen op de weg, al is het (soms) alleen maar tijdens het mooie weer, toppie hoor, ik blijf het volgen

groetjes Rinus

Het is weer echte ouderwetse vakmanschap wat hier naar boven getoverd wordt, fijn dat er nog steeds weer van deze auto's terug komen op de weg, al is het (soms) alleen maar tijdens het mooie weer, toppie hoor, ik blijf het volgen

groetjes Rinus

intern is er niks gereviseerd aan het blok. het blok heeft nog maar 82.000km gelopen. alleen alle aanbouwdelen zijn er vanaf geweest en die hebben we zelf bewerkt en gespoten.

de klant die heeft dit motorblok bij ons in de garage klaar gemaakt(is een goede klant en kennis) en wij hebben het blok een aanbouwdelen voor hem gespoten. vervolgens hij hij de aanbouwdelen weer op de motor gebouwd. :thumb

intern is er niks gereviseerd aan het blok. het blok heeft nog maar 82.000km gelopen. alleen alle aanbouwdelen zijn er vanaf geweest en die hebben we zelf bewerkt en gespoten.

de klant die heeft dit motorblok bij ons in de garage klaar gemaakt(is een goede klant en kennis) en wij hebben het blok een aanbouwdelen voor hem gespoten. vervolgens hij hij de aanbouwdelen weer op de motor gebouwd. :thumb

Terug
Naar boven