Kevin de Kooker
Lid
Hallo allemaal,
mijn opel corsa start niet meer, nadat ik hem eergisteren rijdend heb weggezet.
het betreft een Opel corsa C 1.2 uit 2001.
de auto reed al slecht een tijdje. maar ik ging er vanuit dat het probleem zat bij de bobine/bougies.
ik heb deze nieuw besteld en vanochtend vervangen, was er heilig van overtuigd dat hiermee het probleem opgelost zou zijn.
uiteraard is dit niet het geval, anders zou ik dit topic niet openen.
Als ik de auto start, gaat hij heel eventjes richting de 4000 toeren als ik vol gas geef, daarna zakt hij terug naar 500 (nog steeds met vol gas) en valt daarna na ongeveer 5 seconden uit.
je kan dus ook niet echt zeggen dat de auto stationair loopt.
je kan duidelijk horen en voelen dat in die hierboven genoemde 5 seconden de auto op 3 cilinders of minder "loopt", aangezien de hele auto schud.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen? ik ben ten einde raad.
:help:
mijn opel corsa start niet meer, nadat ik hem eergisteren rijdend heb weggezet.
het betreft een Opel corsa C 1.2 uit 2001.
de auto reed al slecht een tijdje. maar ik ging er vanuit dat het probleem zat bij de bobine/bougies.
ik heb deze nieuw besteld en vanochtend vervangen, was er heilig van overtuigd dat hiermee het probleem opgelost zou zijn.
uiteraard is dit niet het geval, anders zou ik dit topic niet openen.
Als ik de auto start, gaat hij heel eventjes richting de 4000 toeren als ik vol gas geef, daarna zakt hij terug naar 500 (nog steeds met vol gas) en valt daarna na ongeveer 5 seconden uit.
je kan dus ook niet echt zeggen dat de auto stationair loopt.
je kan duidelijk horen en voelen dat in die hierboven genoemde 5 seconden de auto op 3 cilinders of minder "loopt", aangezien de hele auto schud.
iemand enig idee waar dit aan kan liggen? ik ben ten einde raad.
:help: