• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

Daar had ik toen mn 16 v spruitstuk aangehangen...heb hem dan verkocht aan hem :P alweer een poosje terug.

Ding komt van Peters autosport site weg....

Rel nicht :P

Zet die föhn nu maar in elkaar, dan kan ik die stofzuiger erop knallen, dan heb jij straks je setup in 1 keer pas klaar.

king:

das een omega motor.

vandaar de peilstok.

heeft ook op het thermostaathuis niet die kleine wateraanlsuiting, alleen de sensor zit erin.

is inderdaad niet veel werk.

de motor uit een omega die ik had, ligt nu ook in een astra.

zijn maar een paar kleine verschillen

Het vliegwiel is van Marrum naar Marum verhuisd :D

Nu eerst even broodje eten en dan kan het spul in en aan elkaar geknoopt worden.

origineel gepost door freek corsa

Rel nicht :P

Zet die föhn nu maar in elkaar, dan kan ik die stofzuiger erop knallen, dan heb jij straks je setup in 1 keer pas klaar.

king:

heb jij die flensen al binnen dan?:jerry

nice, maare wat is nu de bedoeling of heb ik daar overheen gelezen ?

Gebruik je deze motor om een beetje te testen en dergelijke met de turbo ?

ik heb een TD04 liggen, (subaru impreza turbo)

deze ben ik aan het aanpassen zodat hij andersom gemonteerd kan worden,

freek heeft flensen getekend, als deze flensen op tijd binnen komen, (we zoeken nog een niet al te dure cnc man) dan komt deze turbo er op. :) maar dit wordt hem zeker niet voor aanstaande vrijdag, wanneer er weer street legal night is op Drachten

ook moet ik nog achter een olie leiding aan, deze heb ik ook nog niet!

ook nog geen downpipe en geen buizen systeem, dus is ff afwachten wat het wordt..

als het niet op tijd bij elkaar gesprokkeld is, komt het gewoon op een later tijdstip meteen op mijn kadett.

dit alles omdat freek graag een c20ne wilt opblazen :jerry

en de 16v turbo geen haast project is, en Freek wilt toch met iets rijden van de zomer op de sprint/ drag meetings.

Terug
Naar boven