• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

hoi

op de fotos zie je de aanvoer voor olie van de turbo maar waar gaat je afvoer naar toe .verder een gaaf project

De olie retour gaat de carterpan in, daar heb ik een buisje aan gelast.

Een stuk olie bestendige slang en 2 klemmen zorgen ervoor dat het terug kan stromen.

origineel gepost door freek corsa

Vandaag een vliegwiel gescoord, morgen eens kijken welke versnellingsbak ik eraan kan knopen :P

volgens mij heb je echt keuze uit een stuk of wat verschillende bakken ofniet ? :P alles op voorraad :jerry

Ik heb samen met Jan de F15CR bak en het vliegwiel eraf gehaald, en een C20NE vliegwiel met cinterbrons koppeling plaat en C20XE drukgroep erop gezet.

Dit alles hebben we afgemaakt door er een F16CR 3,74 aan te knopen, dit was wel een strijd :angel

Toen kwam ik erachter dat de achterste steun gescheurd was :o

Dus morgen even verstevigen enzo, dan kan ik verder gaan met afbouwen.

foto's volgen nog.

Ik zie net op de foto dat ik er een ring te weinig tussen heb zitten :hmmz

Zo zie je maar weer, haast werk is niet goed :(

een no budget sper bestaat niet..

Keuze's maken en een bijbaan zoeken doet dan wonderen.

Een gelaste sper is verboden op de strip..

Ff een tip ;)

Bedankt voor de tip, ik had er al even over nagedacht, maar vast lassen is gewoon een NO-GO.

Ik kan wel ff verder denken over wat ik zelf kan maken/ontwikkelen.

bij een voorwielaandrijver is vast lassen ook niet echt makkelijk rijden denk ik... Bij een achterwielaandrijver is het niet zo'n probleem. vrienden van mij rijden daar al jaren mee.:D

Terug
Naar boven