• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Opel Corsa A1 C20NE Turbo Megasquirt VERKOCHT

Ik ook, maar het word niet gewaardeerd door de organisatie, er staat ook in het reglement dat je auto er verzorgt of zo uit moet zien.

Het valt ook wel extreem op als ik ermee over straat naar drachten rij :angel

wat een lullo,s daar dan freek. als je auto degelijk in elkaar zit wat maakt het dan uit gewoon rat look of iet dan:wtf

origineel gepost door teungts

wat een lullo,s daar dan freek. als je auto degelijk in elkaar zit wat maakt het dan uit gewoon rat look of iet dan:wtf

lijkt me ook.. ik kijk liever naar die corsa dan een civic die overdone bespoilerd is en dan ook nog es 18.5 rijd oid terwijl hij halverwege de baan nog es ze koppeling intrapt tijdens het accelereren...

Maargoed wij bepalen de regels niet..

Ik ben tijdens het test rijden iets verloren....

Dus wie heeft mijn grip gezien of gevonden, ik hoop de grip snel terug te vinden anders word het niets in drachten :P

:argue

Ik snap beide kanten van het verhaal, maar Freek als je het ff aanpakt zul je er vast plezier van hebben.

Hoe dan ook, met rode of grijze deuren hij blijft dik king:

Setje R888 is inmiddels ook binnen :D

Morgen nog even de puntjes op de i zetten, dan moet de wagen klaar zijn voor een 12.9 seconden tijd op de 402 meter king:

Het race klaar gewicht zonder bestuurder is nu 700 kg, dat is 20 kg zwaarder dan met een C20XE erin.

Vandaag heb ik een andere aanzuig buis op de turbo gemaakt.

En ik heb een andere voor bumper gemonteerd.

En de R888 zitten eronder :wors

goed bezig freek,morgen even weer bewonderen

ja en het weer ze hebben het over droog weer in de middag laten we daar maar op hopen

Terug
Naar boven